Slangenforum  Google+ 

Man verlamd na vergissing met slang

Nieuws, actualiteiten en achtergronden bij het nieuws over slangen. Nieuws over andere reptielen kan je lezen op het Reptielenforum.
Beheerder
Avatar gebruiker
Waardering: 37
Heeft bedankt: 17
ID: 7
Berichten: 12306
Geregistreerd: 26 dec 2004 12:46
Woonplaats: Eindhoven
Land: Nederland

Man verlamd na vergissing met slang

Berichtdoor Martijn » 15 mei 2018 00:29

Jeffrey Phillips was samen met zijn kinderen in de tuin toen hij de slang zag. Het exemplaar leek erg veel op de ongevaarlijke melkslang. Het bleek echter een Koraalslang, de op één na giftigste slang ter wereld.


Bron/lees verder: Telegraaf
Met vriendelijke groet,
Martijn (Slangenforum beheerder)
Vanwege een verbouwing en verhuizing ben ik tijdelijk minder online.

Volg het Reptielenforum/Slangenforum nu ook op Instagram!


Advertentie
 

Bezoek ReptielenClub.nl

Keer terug naar Nieuws

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 18 gasten

Reptielenforum