Follow Slangenforum on Instagram  Follow Slangenforum on Twitter  Follow Slangenforum on Facebook 

Man twee weken in het ziekenhuis na 44e slangenbeet

Nieuws, actualiteiten en achtergronden bij het nieuws over slangen. Nieuws over andere reptielen kan je lezen op het Reptielenforum.
Avatar gebruiker
Waardering: 0
Heeft bedankt: 0
ID: 1764
Berichten: 3899
Geregistreerd: 30 okt 2007 23:46
Woonplaats: N. Brabant
Land: Nederland

Re: Man twee weken in het ziekenhuis na 44e slangenbeet

Berichtdoor IRMOS » 28 nov 2007 18:01

Het blijft toch een sukkel :mrgreen: heb er een geen andere woorden voor, atthans dat free-handlen

En inderdaad het boeit me niks, al ligt ie dood op de grond met een mamba nog in zijn handen, ik lig er geen minuut wakker van.
Waarschijnlijk zijn eigen schuld.


Moet je zonodig ''ervaring'' hebben om te kunnen oordelen hoe hij met zijn slangen omgaat :mrgreen: als je zo'n fotos plaatst
GROETEN VAN IRMOS


Waardering: 1
Heeft bedankt: 0
ID: 1492
Berichten: 660
Geregistreerd: 14 jul 2007 00:48
Woonplaats: Leeuwarden (NL)
Land: Nederland

Re: Man twee weken in het ziekenhuis na 44e slangenbeet

Berichtdoor Jelmer Groen » 28 nov 2007 18:36

Daar gaat het me niet zo om. Het gaat me om het begrip dat er totaal niet is...beetje wereldvreemd binnen de reptielenwereld vind ik dat.
Als ik opgeleid was door Haast, mn hele leven al aan zelfimunicering zou doen, in de VS zou leven en geloven zou dat God wel een plekkie voor me heeft op deze aarde, zou ik het ook doen....

Maar ik zal ook wel gek zijn :mrgreen:

Jelmer

Avatar gebruiker
Waardering: 0
Heeft bedankt: 0
ID: 251
Berichten: 1982
Geregistreerd: 01 okt 2005 10:39
Land: Nederland

Re: Man twee weken in het ziekenhuis na 44e slangenbeet

Berichtdoor rossi46 » 02 dec 2007 09:24

Jelmer Groen schreef:Daar gaat het me niet zo om. Het gaat me om het begrip dat er totaal niet is...beetje wereldvreemd binnen de reptielenwereld vind ik dat.
Als ik opgeleid was door Haast, mn hele leven al aan zelfimunicering zou doen, in de VS zou leven en geloven zou dat God wel een plekkie voor me heeft op deze aarde, zou ik het ook doen....

Maar ik zal ook wel gek zijn :mrgreen:

Jelmer


Ik ben het wel met je eens Jelmer.
Ik zou in dat geval denk ik ook hetzelfde doen.

Al denk ik niet dat het echt veel zin heeft om jezelf met gif te injecteren, het werkt alleen (als het al werkt) voor de soort waarvan je gif injecteerd, hij hanteerd zoveel verschillende soorten, dus zou hij ook verschillende soorten gif moeten injecteren. maar dat terzijde :lol:

Tja... Ik denk dat WIJ hier in Nederland/België toch een beetje moeite mee hebben, hier worden over het algemeen de dieren uiterst voorzichtig behandeld, in Amerika en andere wereld delen zijn ze daar een stuk makkelijker in, zolang je niet meer van de achtergrond van de beten weet, kun en mag je hier eigenlijk niets over zeggen vind ik.

Dus daarom geef ik ook niet mijn mening wat betreft de zoveelst beet, omdat ik de achtergrond niet ken...

Vorige

Keer terug naar Nieuws

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 235 gasten

Reptielenforum