Follow Slangenforum on Instagram  Follow Slangenforum on Twitter  Follow Slangenforum on Facebook 

Slang ziet 2p.dekbed als verlengstuk lekker hapje

Nieuws, actualiteiten en achtergronden bij het nieuws over slangen. Nieuws over andere reptielen kan je lezen op het Reptielenforum.
Beheerder
Avatar gebruiker
Waardering: 37
Heeft bedankt: 17
ID: 7
Berichten: 12480
Geregistreerd: 26 dec 2004 12:46
Woonplaats: Eindhoven
Land: Nederland

Slang ziet 2p.dekbed als verlengstuk lekker hapje

Berichtdoor Martijn » 20 jul 2006 19:41

KETCHUM - De 18-jaar oude python Houdini zag er afgelopen maandag wat pips uit, vond diens eigenaar Karl Beznoska. Toen ontdekte Karl dat het elektrische dekbed dat de 27 kilogram zware slang warm moest houden niet meer in zijn kooi lag. Een röntgenfoto bij de dierenarts wees uit dat het beestje de tweepersoonsdeken had opgegeten, met de bedrading en het bedieningspaneeltje erbij.


De plaatselijke dierenarts voerde, na advies te hebben ingewonnen bij verscheidene collega's, een spoedoperatie uit om de 3,6 meter lange Houdini van zijn warme last te bevrijden. Volgens de arts herstelt de python goed van de ingreep, zo meldde donderdag de BBC.

Eigenaar Karl denkt dat Houdini een stukje van de deken naar binnen slokte samen met het konijntje dat hij zondag als avondeten had gekregen. Ook toen het konijn al lang op was, bleef de slang de deken doorslikken. Volgens de dierenarts deed Houdini er zeker zes uur over om de hele deken binnen te krijgen.


Bron: Telegraaf
Met vriendelijke groet,
Martijn (Slangenforum beheerder)

Slangenforum - Passie voor slangen


Avatar gebruiker
Waardering: 0
Heeft bedankt: 0
ID: 225
Berichten: 1568
Geregistreerd: 03 sep 2005 14:37
Woonplaats: Zutphen
Land: Nederland

Berichtdoor CoraM » 24 jul 2006 07:18

wat een eikel lijkt me toch dat mensen een keer leren dat ze handoeken ( en blijkbaar dekens) op eten als der een puntje van in huin ben komt met eten

.
What ever doesnt kill me will only make me stronger:D
en jah heb dislectie
en men lijstje tot nu toe:S
1.0.0 Siberische husky(nog bij me ouders thuis:S)
1.0.0 Turkse angora
0.1.0 Python Regius


Keer terug naar Nieuws

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 211 gasten

Reptielenforum