Follow Slangenforum on Instagram  Follow Slangenforum on Twitter  Follow Slangenforum on Facebook 

Slang op campus

Nieuws, actualiteiten en achtergronden bij het nieuws over slangen. Nieuws over andere reptielen kan je lezen op het Reptielenforum.
Avatar gebruiker
Waardering: 2
Heeft bedankt: 0
ID: 493
Berichten: 11774
Geregistreerd: 16 mei 2006 22:07
Woonplaats: lauwe
Land: België

Slang op campus

Berichtdoor The Spider » 08 jul 2006 19:11

Drie jonge mannen hebben jonge ratelslangen losgelaten op de schoolcampus. Volgens de politie wisten ze niet wat ze deden en was het maar een grap voor hen. De jongens wisten niet dat de jonge slangen veel giftiger zijn dan de volwassen exemplaren.

Slim
Afgelopen vrijdag viel een slachtoffer. Travis Williams stapte met een vrouwelijke studente over de campus, toen deze een van de slangen opmerkte. “Ze zag de slang en zei: ‘Kijk, een slang’,â€Â
Discussiëren is kennis uitwisselen, ruzie maken is onwetendheid uitwisselen.

1.0 Boa Constrictor Albino (Sharp Strain)
0.1 Boa constricor poss. supersalmon poss. het. striped gen
0.1 Boa constrictor salmon DH sunglow (sharp)
1.1 Boa constictor imperator
0.1 Orthriophis taeniura ridleyi
1.1 Lichanura trivirgata saslowi
2.0 python molurus (wildkleur .het albino , albino)
1.0 Python Regius
1.0 pantherophis guttatus missing black motley .het caramel
1.1 luipaardgekko


Avatar gebruiker
Waardering: 4
Heeft bedankt: 0
ID: 178
Berichten: 15499
Geregistreerd: 02 jul 2005 16:28
Land: Nederland

Berichtdoor boidae » 08 jul 2006 20:40

kreeg vandaag een slang terug via de ouders van een jongen die ooit bij mij een slang had gekocht,hij keek er echter weinig naar om en z`n moeder had hem gewaarschuwd als je er niet meer naar omkijkt en de bak staat nog een keer droog(waterbak) gaat i terug naar waar hij vandaan komt.Belt ze me dus vandaag of ik het diertje niet terug wil,natuurlijk mijn reactie was toen een jaar oud en supper mak,denk kijk ff wat het is nou we hadden elkaar even snel te pakken ik de slang de slang m`n hand resultaat hevig bloedende hand en een slang die er meer dan 10 minuuten in bleef hangen.Heb het vanavond nog eens geprobeerd met handschoenen aan maar het dier is niet te hanteren en blijft aanvallen en slaan.Echt nog nooit zo`n agresief dier mee gemaakt.
Afbeelding
je hebt pas echt een handycap als je niet toegeeft er een te hebben
elke seconde die je bezig bent met het verleden gaat af van je toekomst

If you talk to God, you're religious.
If God talks to you, you're psychotic...
Afbeelding[/hokje]


desiree
ID: 1

Berichtdoor desiree » 08 jul 2006 20:57

shoot :shock: zonde van zo een beesje zeg :evil:

Waardering: 0
Heeft bedankt: 0
ID: 567
Berichten: 549
Geregistreerd: 07 jul 2006 09:30

Berichtdoor bitchin » 08 jul 2006 22:27

Waarom kiest iemand dan voor een levend huisdier, kan je m..i. dan toch beter kiezen voor het verzamelen van stenen Boedhabeeldjes


Ik oordeel misschien te snel, maar na 8 jaar fretten te hebben opgevangen van mensen die een fret hadden aangeschaft toen ze nog pup waren, maar na een half jaar het zat waren.................dan reageer je soms erg boos op dit soort verhalen.
Bitchin

Avatar gebruiker
Waardering: 2
Heeft bedankt: 0
ID: 493
Berichten: 11774
Geregistreerd: 16 mei 2006 22:07
Woonplaats: lauwe
Land: België

Berichtdoor The Spider » 09 jul 2006 03:05

zo een mensen beginnen mss beter met een plastieken slang ofzo die hebben geen enkele verzorging nodig, zijn supertam , bijten nooit zoals de meeste mensen wel sillen hebben
Discussiëren is kennis uitwisselen, ruzie maken is onwetendheid uitwisselen.

1.0 Boa Constrictor Albino (Sharp Strain)
0.1 Boa constricor poss. supersalmon poss. het. striped gen
0.1 Boa constrictor salmon DH sunglow (sharp)
1.1 Boa constictor imperator
0.1 Orthriophis taeniura ridleyi
1.1 Lichanura trivirgata saslowi
2.0 python molurus (wildkleur .het albino , albino)
1.0 Python Regius
1.0 pantherophis guttatus missing black motley .het caramel
1.1 luipaardgekko


Waardering: 0
Heeft bedankt: 0
ID: 455
Berichten: 604
Geregistreerd: 21 apr 2006 00:13
Woonplaats: nijmegen

Berichtdoor yordy1 » 09 jul 2006 09:58

hoe dom ben je dan???(oordeel oordeel) maar je denkt toch niet na als je een vreemde slang eventjes op wil pakken.....
en is dat zo,dat jonge ratelslangen giftiger zijn dan volwassenen???ik had er nog nooit van gehoord (dat wil niet alles zeggen natuurlijk)
ik ben bang dat dit altijd zal blijven gebeuren,mensen zien een keer een mooie slang bij iemand of op een beurs en beseffen helemaal niet dat zo'n beest ook verzorging nodig heeft en kan bijten en ja dan is het het makkelijkste om het beestje maar te dumpen.helaas een trieste zaak vind ik

Avatar gebruiker
Waardering: 0
Heeft bedankt: 0
ID: 251
Berichten: 1982
Geregistreerd: 01 okt 2005 10:39
Land: Nederland

Berichtdoor rossi46 » 09 jul 2006 11:24

Jonge ratelslangen zijn NIET giftiger dan volwassen exemplaren, alleen spuiten jonge exemplaren in 1 keer al het gif in de prooi. Volwassenen kunnen dit beter doseren, zodat ze altijd reserves overhouden.

Waardering: 0
Heeft bedankt: 0
ID: 455
Berichten: 604
Geregistreerd: 21 apr 2006 00:13
Woonplaats: nijmegen

Berichtdoor yordy1 » 09 jul 2006 11:59

aha weet ik dat ook weer :lol:
groeten yordy

Keer terug naar Nieuws

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 30 gasten

Reptielenforum