Follow Slangenforum on Instagram  Follow Slangenforum on Twitter  Follow Slangenforum on Facebook 

Wat vonden jullie van de beurs en wat hebben jullie gekocht?

Aankondigingen van en ervaringen met evenementen, zoals reptielenbeurzen, lezingen, excursies en tentoonstellingen
[ Reptielenbeurs kalender 2021 ]
Forumregels
● Op de kalender staan alle aankomende evenementen inclusief links naar de bijbehorende onderwerpen, zoeken is dus niet nodig
● Als een evenement ontbreekt kan je dat aangeven in het Kalender onderwerp
Waardering: 0
Heeft bedankt: 0
ID: 281
Berichten: 221
Geregistreerd: 30 okt 2005 22:50
Woonplaats: Tilburg

Berichtdoor Dee » 07 nov 2005 17:47

Anonymous schreef:
Dee schreef:Ben vanmiddag ook geweest maar vond het tegenvallen er waren niet echt speciale dingen te zien. Werd bijna doodgegooid met gutjes in alle soorten en smaken en op sommige plaatsen meurde het echt verschrikkelijk naar de muizen.

Heb alleen wat epoxy hars gekocht voor de achterwand van mijn baardje mee te verstevigen voor de rest was er naar mijn mening niet echt veel te koop.


Ik vond er toch genoeg variatie in de dieren zitten. En je wordt overal altijd dood gegooid met gutjes. Het stonk idd wel bij de muizen maar goed dat hou je toch met die beesten. Er was zat te zien en te koop je moest er alleen effe de tijd voor nemen om er naar te zoeken.


Toch vond ik het aanbod in veldhoven geavarieerder maar niet zo groot als in nijmegen maar wel prettiger om naar te kijken.

Vond het giftige gedeelte wel leuk maar wel gevaarlijk geregeld liep een vrouw met haar kleine kinderen rond te rennen ( met de nadruk op rennen) en constant op te tillen en boven de bakken te houden. voor hetzelfde geld vallen die kinderen en vallen de bakken open en dan zal een gabonica of iets dergelijks echt nie kijken of het per ongeluk was die hapt dus gewoon. (Note: Naar mijn mening horen deze dieren niet thuis op een beurs grote kans dat ze bij de verkeerde terecht komen en het gevaar bij een ontsnapping is gewoon te groot)

Vond trouwens wel dat er veel rondliepen van kijk ik heb een slang (alsof ze de enige zijn :wink: ) zag op den duur een jongen (rond de 12 jaar) met zijn ouders en hij zat in het restaurant te spelen met zijn net aangekochte phyton en kon opeens da beest nie meer houden. Wat blijkt nu hij was ff vergeten dat de man achter hem net een doos met 100 muizen gekocht had en deze op de tafel stond en en dat zag het beestje sneller als het baasje. Lekker verwantwoord gedrag.

Vond trouwens de man die een rij voor repti-farm bij de boekenkraam stond ook wel de popiejopie uithangen met zijn slang hij had hem constant om zijn nek hangen en dat met die drukte lijkt me toch wel erg stressen voor da beest waren zelfs mensen die de man aanspraken hierop en daar was ie niet zo van gecharmeerd.

Maar al met al lekker een dagje weg geweest op de terug weg nog ff lekker gegeten bij het "Groenewoud" en daarna maar gaan slapen. Had namelijk een nachtje overgeslaan ivm werk dus was er hard aan toe :banana:
-------------------------------------------------------
1.0.0 Pantherophis guttatus "Wildkleur" Nakweek 2005
0.1.0 Lampropeltis getula california "Desert Phase Albino" Nakweek 2004
1.0.0 Tupinambis rufescens "Rode Teju" Nakweek 2004
0.0.1 Chrysopelea 0rnata "Vliegende Smaragd Boomslang" Wildvang Thailand 2003
1.1.0 Boa Constrictor Constrictor "Suriname" Nakweek
1.1.0 Sistrurus catenatus tergeminus "Dwergratelslang" Nakweek 2005
--------------------------------------------------------------


epicrates
ID: 1

Berichtdoor epicrates » 07 nov 2005 18:06

Klopt jah daar heb ik een keer iets over gelzen op een amerikaans forum. Die gasten daar zijn echt gek. Maar goed je zult er maar nakweek van krijgen. Dan ben je binnen.

Avatar gebruiker
Waardering: 0
Heeft bedankt: 0
ID: 213
Berichten: 2363
Geregistreerd: 10 aug 2005 21:10
Woonplaats: omgeving Nijmegen
Land: Nederland

Berichtdoor Leon H. » 07 nov 2005 18:53

boidae schreef:valt nog mee beurs in lasvegas werd een leusistiche verkocht voor 200000


:rollseyes: :rollseyes: :rollseyes:

Leon
"Wijsheid begint met verwondering"- Socrates
0.0.1 python regius nk 2005
- website: kaa-koningspython.tk (buiten werking)


Vorige

Keer terug naar Evenementen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 274 gasten

Reptielenforum