Follow Slangenforum on Instagram  Follow Slangenforum on Twitter  Follow Slangenforum on Facebook 

Terraria Eindhoven 30/10/'05 (slangenforum promotie)

Aankondigingen van en ervaringen met evenementen, zoals reptielenbeurzen, lezingen, excursies en tentoonstellingen
[ Reptielenbeurs kalender 2021 ]
Forumregels
● Op de kalender staan alle aankomende evenementen inclusief links naar de bijbehorende onderwerpen, zoeken is dus niet nodig
● Als een evenement ontbreekt kan je dat aangeven in het Kalender onderwerp
Beheerder
Avatar gebruiker
Waardering: 37
Heeft bedankt: 17
ID: 7
Berichten: 12480
Geregistreerd: 26 dec 2004 12:46
Woonplaats: Eindhoven
Land: Nederland

Berichtdoor Martijn » 31 okt 2005 17:29

Idd daar stonden we. Ja Leon H. het was erg leuk. Met veel mensen een praatje gemaakt over slangen natuurlijk e.d. En zo nu en dan nam iemand een flyer mee :wink: Foto's staan trouwens in het foto album. We zijn onze sponsor dankbaar voor de aankleding van de stand, met name 2 terra's en een slang op sterk water. We hebben veel geleerd en weten nu hoe het is om het forum op een beurs te promoten. We kunnen nu onze ideeën aanpassen en nieuwe ideeën toevoegen om het de volgende keer nog beter te doen. We hebben plannen om samen met Stevo een grote stand te huren op de Superbeurs (jubileum) in Houten, maart 2006. Deze beurs is iets van 4 of 5 hallen groot, met ook andere beurzen erbij zoals reptielen, spinnen knaagdieren, katten en er was nog iets dacht ik. We gaan ook iets met 'licht' doen. Zoals een lichtbakje met het slangenforum logo op een standaard waar men foldertjes uit kan nemen etc. Veel goede ideeën iig. :)
Met vriendelijke groet,
Martijn (Slangenforum beheerder)

Slangenforum - Passie voor slangen


Waardering: 0
Heeft bedankt: 0
ID: 76
Berichten: 502
Geregistreerd: 12 maart 2005 13:04
Woonplaats: Enschede

Berichtdoor Kilaguni » 31 okt 2005 17:39

Hey de slang op sterk water heb ik gezien. Ben ik dan zo dom langs jullie heen gelopen. *zucht stom hoor.
:D Zoo

Berlin :D


Beheerder
Avatar gebruiker
Waardering: 37
Heeft bedankt: 17
ID: 7
Berichten: 12480
Geregistreerd: 26 dec 2004 12:46
Woonplaats: Eindhoven
Land: Nederland

Berichtdoor Martijn » 31 okt 2005 17:41

Nou zo zou ik het niet durven zeggen... Maar wij waren de enige met een slang op sterk water :D
Met vriendelijke groet,
Martijn (Slangenforum beheerder)

Slangenforum - Passie voor slangen


Avatar gebruiker
Waardering: 0
Heeft bedankt: 0
ID: 213
Berichten: 2363
Geregistreerd: 10 aug 2005 21:10
Woonplaats: omgeving Nijmegen
Land: Nederland

Berichtdoor Leon H. » 31 okt 2005 20:20

Kilaguni schreef:Hey de slang op sterk water heb ik gezien. Ben ik dan zo dom langs jullie heen gelopen. *zucht stom hoor.


Martijn schreef:Nou zo zou ik het niet durven zeggen... Maar wij waren de enige met een slang op sterk water :D


Woehaa!! LOL :lol:

Leuk om het kleine verslagje te lezen (en de nieuwe ideeën) en de foto's in het foto-album te bekijken! Zulke terraria en opgezette slang kleden de boel natuurlijk wel aan - jammer dat de terraria verder niet ingericht waren - dat zouden toch eerst wel zijn... of meen ik maar dat ik dat ergens gelezen heb?
De volgende keer natuurlijk ook een laptop erbij en het forum "live" op de stand (dûh... allen weet ik totaal niet hoe je dat boeltje dan on-line moet krijgen :wink: )

Leon
"Wijsheid begint met verwondering"- Socrates
0.0.1 python regius nk 2005
- website: kaa-koningspython.tk (buiten werking)


Beheerder
Avatar gebruiker
Waardering: 37
Heeft bedankt: 17
ID: 7
Berichten: 12480
Geregistreerd: 26 dec 2004 12:46
Woonplaats: Eindhoven
Land: Nederland

Berichtdoor Martijn » 31 okt 2005 20:25

Inderdaad, daar zijn we ook mee bezig. Al dan niet voor op langere termijn iets met multi-media. Afhankelijk van de financiële mogelijkheden. Ach joh met een laptop kan je bijna overal internetten tegenwoordig :) Alleen ja als dat (nog) niet mogelijk is kan er een gekozen worden voor een Powerpoint presentatie bijvoorbeeld, met screenshots van het forum, of de laptop softwarematig ombouwen tot server waardoor een offline versie van het forum mogelijk is..
Met vriendelijke groet,
Martijn (Slangenforum beheerder)

Slangenforum - Passie voor slangen


desiree
ID: 1

Berichtdoor desiree » 31 okt 2005 23:05

Kilaguni schreef:Hey de slang op sterk water heb ik gezien. Ben ik dan zo dom langs jullie heen gelopen. *zucht stom hoor.


Ik zeg niks :roll:

Vorige

Keer terug naar Evenementen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 275 gasten

Reptielenforum