Follow Slangenforum on Instagram  Follow Slangenforum on Twitter  Follow Slangenforum on Facebook 

latest news wat beurzen betreft

Aankondigingen van en ervaringen met evenementen, zoals reptielenbeurzen, lezingen, excursies en tentoonstellingen
[ Reptielenbeurs kalender 2021 ]
Forumregels
● Op de kalender staan alle aankomende evenementen inclusief links naar de bijbehorende onderwerpen, zoeken is dus niet nodig
● Als een evenement ontbreekt kan je dat aangeven in het Kalender onderwerp
Unknown User
ID: 1

Re: ok

Berichtdoor Unknown User » 23 apr 2005 18:11

python schreef:thanks
Ik ben blij dit te horen van iemand die er geweest is.
Zou een grote teleurstelling zijn om daar helemaal heen te gaan en dat het dan zo tegenvalt.
groeten python


beurs valt niet echt tegen maar als je ziet hoe de dieren er zitten en wat er zit heb je het wel gezien ook als je weet dat je er rond 11 uur niet meer dan 20 cm bewegingsruimte hebt en je haast niet meer kunt zien wat er allemaal is.

Unknown User
ID: 1

Berichtdoor Unknown User » 23 apr 2005 18:18

dat van marktplaats was dus die beurs in hoevelaken komen ook aanbieders uit heel europa en engeland kun je dus netzoveel dieren verwachten als in hamm wordt groter als nijmegen

Unknown User
ID: 1

Berichtdoor Unknown User » 23 apr 2005 21:59

volgens mij heb ik dat verhaal van jou eens gehoord op een beurs,boidea!!
jij verkocht toen babietjes{welke soort weet ik niet meer} die al twee keer zo groot uit het ei kwamen als een gemiddelde baby van de zelfde soort!!jou nesten waren ook niet zo groot in aantal maar al wel twee keer zo sterk!! wij hebben het toen ook gehad over mijn kamerterrarium en mijn tijgers ..en onze onvrede over de "gemakkelijke "verkoop van tijger babies zonder dat mensen beseffen dat ze zo'n baby ook nog moeten huisvesten 10 jaar later!!

Unknown User
ID: 1

Berichtdoor Unknown User » 24 apr 2005 15:04

help me ff opweg waar dit geweest is laat nl regelmatig mijn ongenoegen horen op beursen en vertel ook ronduit wat ik vind over hoe mensen de dieren hebben zitten zowel positief als negatief maar wat jongen betreft dat klopt ik heb eeb aantal slangen waar gemiddeld grotere en sterkere slangen uit komen in de regel zijn die nesten dan ook wat kleiner heb er nu een gehad van dezelfde vrouw als vorig jaar alleen met andere man gekruist en ze drukt spontaan een legsel van 30 helaas 14 onbevrucht maar ze kwam er heel sterk en stevig uit ga er dan ook vanuit dat ze een tweede legsel produceert doen ze nl altijd of ik er nu een man bijzet of niet het enigste verschil is alles onbevrucht of juist wel bevrucht.Verder moeten mijn echte grote vrouwen nog bevallen zo te voelen legsels van rond de 16-20 niet te groot dus .Broed temp doet ook wel wat hoor hoge temp is snel broeden kleine jongen temp van gemiddeld 27-28,5 graden een wat langere broedtijd maar veel sterkere jongen.

Unknown User
ID: 1

Berichtdoor Unknown User » 25 apr 2005 15:56

daar vraag je me wat!! mijn lange termijnsgeheugen is al een tijdje aan gort...

ik weet alleen nog dat je behoorlijk lang was!!...en zeer veel ongenoegen bezat!! :oeps:

Unknown User
ID: 1

Berichtdoor Unknown User » 25 apr 2005 17:52

hoe klein ben jij dan wel niet dat je mij lang noemt?nee denk dat je dan met een ander of in de groep met mij hebt gesproken ik ben nl nogal klein 175 ofzo maar laat wel vaak mijn ongenoegen horen.maar kan alsnog goed zijn dat we elkaar al eens gesproken hebben er staad mij nl ook wel iets bij van iemand die een groot deel van z`n huis aan z`n slangen deed.is alleen alwel een tijdje geleden dan.Nijmegen misschien of houten.

Unknown User
ID: 1

Berichtdoor Unknown User » 27 apr 2005 12:04

ik heb idd de verkeerde voor !!!

ik denk dat ik nou wel de goeie voor heb...is idd een behoorlijk tijdje geleden en idd nijmegen of houten!!

ik ben 1.90 en de meeste tijd in strak zwart gekleed en mijn vrouw had toen een flinke bos vlechtjes of draids..da wisselt nog al eens

je herkent me toch wel van de foto ondanks dat ik mijn gezicht onherkenbaar heb gemaakt???

Lutador da serpente...

Waardering: 0
Heeft bedankt: 0
ID: 76
Berichten: 502
Geregistreerd: 12 maart 2005 13:04
Woonplaats: Enschede

Berichtdoor Kilaguni » 27 apr 2005 12:30

1,90 das groot kom ik aan met mn 1,62 :)
:D Zoo

Berlin :D


Unknown User
ID: 1

Berichtdoor Unknown User » 27 apr 2005 12:50

niet alleen jou maar ook mijn geheugen is niet zo best meer(whiplash) maar je komt me wel bekend voor ach we zien elkaar vast wel eens op een beurs of zo een keer.meestal als ik de mensen zie weet ik zo weer wie het is en wat hij-zij doet.

Unknown User
ID: 1

Berichtdoor Unknown User » 27 apr 2005 13:37

Kilaguni = maar een "mupke" :hihi:

Unknown User
ID: 1

Berichtdoor Unknown User » 27 apr 2005 13:42

ik ben vrij mager maar mijn voorkomen is vrij imposant...
mijn gezicht schijnt niet zo vriendelijk te staan ...terwijl ik de vriendelijkheid zelve ben!!!

vertellen andere mij hoor !!!

boidea@ komt allemaal goed !!
je hebt een behoorlijke indruk op me gemaakt ,en als ik je een keer tegen kom herken ik je meteen...daar ben ik niet bang voor!!

Unknown User
ID: 1

Berichtdoor Unknown User » 27 apr 2005 13:52

tis dak een andere bril heb maar ze hebben al es gezegt he daar loopt guus meeeus ben klein kaal sikje (ringbaard) (wisselt weleens) en heb een blauwe schouder.

Waardering: 0
Heeft bedankt: 0
ID: 76
Berichten: 502
Geregistreerd: 12 maart 2005 13:04
Woonplaats: Enschede

Berichtdoor Kilaguni » 27 apr 2005 15:57

Nieuw Forum gedeelte :
Foto`s van jezelf Haha.
En je eigen beschrijving :hihi:
:D Zoo

Berlin :D


Waardering: 0
Heeft bedankt: 0
ID: 129
Berichten: 14
Geregistreerd: 03 mei 2005 18:29
Land: Engeland

Berichtdoor Shavaba » 05 mei 2005 21:18

Thanks voor het maken van het lijstje zo weet ik wanneer en waar ik terrecht kan! :D

Vorige

Keer terug naar Evenementen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Apple [Bot] en 266 gasten

Reptielenforum