Follow Slangenforum on Instagram  Follow Slangenforum on Twitter  Follow Slangenforum on Facebook 

net terug uit hamm

Aankondigingen van en ervaringen met evenementen, zoals reptielenbeurzen, lezingen, excursies en tentoonstellingen
[ Reptielenbeurs kalender 2021 ]
Forumregels
● Op de kalender staan alle aankomende evenementen inclusief links naar de bijbehorende onderwerpen, zoeken is dus niet nodig
● Als een evenement ontbreekt kan je dat aangeven in het Kalender onderwerp
Avatar gebruiker
Waardering: 6
Heeft bedankt: 0
ID: 778
Berichten: 7537
Geregistreerd: 08 okt 2006 14:33
Woonplaats: Nordhorn
Land: Duitsland

net terug uit hamm

Berichtdoor daphne » 10 maart 2007 18:37

Foe dat was een lange dag!! vanmorgen waren we om 10 uur bij de hallen... dat was dus duidelijk te laat :roll:
We hebben een uur in de rij gestaan om eindelijk naar binnen te mogen. Dan was het dringen voor alle stands, jeetje wat een hoop spul daar zeg. Heeeeeeel mooie slangen gezien, en ook bijna gekocht. Maar toch maar niet gedaan. Ik ben heel erg blij met mijn zelda :P en zeker als ik die prijzen daar zo zag. Voor een normale boa vroegen ze bij de goedkoopste stand E60,- dat waren dan ook echt gewone diertjes, zonder veel kleur of tekening. Maar wou je een beetje mooie boa hebben, was je al gauw een euro of 300 kwijt.
Tja dat was e iets te veel. Hoop mooie spinnen gezien ook, en gave kikkers 8)
Al met al een geslaagde, maar erg drukke en lange dag geweest. De buit? 20 veel tiet muizen :lol: en meer niet hahahahaha. Maar het was de moeite waard, zeker wel!
:clap: oh you so BIG :shock:


Avatar gebruiker
Waardering: 6
Heeft bedankt: 0
ID: 778
Berichten: 7537
Geregistreerd: 08 okt 2006 14:33
Woonplaats: Nordhorn
Land: Duitsland

Berichtdoor daphne » 10 maart 2007 20:34

Och en dan heb ik nog iemand erg beledigd ook :oops:
Ik wou 10 hamsters hebben om te voeren. Staat er in de hoek (tussen de slangen e.d.) een stand met knagers. Zag er al vrij vriedelijk uit, maar er ging bij mij nog geen belletje rinkelen.
Dus ik wijs een groep hamsters aan en vraag kost da? E8,- per stuk zegt die dame!! 8 EURO!!! :shock:
Met grote verbazing zei ik dat ik dat wel redelijk prijzig vond voor een beetje slangen voer. Waarop die dame bijna achterover viel en bij wijze van preken haar armen om al haar lieve knagers sloeg..... Nee deze zijn absoluut NIET om te voeren! WAT DOE JE HIER DAN?? Dat heb ik maar niet gevraagd, maar dat dacht ik wel.
De mensen links naast mij keken me ook al zo boos aan. Ben ik nou gek, of is het normaal om met dat soort dieren op zo'n beurs te gaan staan?
:clap: oh you so BIG :shock:


Waardering: 0
Heeft bedankt: 0
ID: 1015
Berichten: 359
Geregistreerd: 29 jan 2007 21:07
Woonplaats: Nieuwegein (utrecht)
Land: Nederland

Berichtdoor ManicPsycho » 10 maart 2007 23:02

hahahaha

die verbazing op haar gezicht had ik wel willen zien :twisted:
If u c4n r34d th1s u r34lly n33d t0 g37 l41d

1.0.0 Python Regius NK 2006


Avatar gebruiker
Waardering: 0
Heeft bedankt: 0
ID: 251
Berichten: 1982
Geregistreerd: 01 okt 2005 10:39
Land: Nederland

Berichtdoor rossi46 » 10 maart 2007 23:13

Ik vond het erg tegenvallen, ik heb het grootste gedeelte in de gifslangenruimte gezeten, je kon daar tenminste normaal lopen (er mochten maar een bepaald aantal mensen naar binnen, als ze vonden dat het te druk werd moest je wachten tot er mensen uit gingen). Veel mensen gesproken en ik heb het even gewaagd om de grote zaal in te gaan om wat drinkbakjes te kopen, wat niet aan te raden is, wat een drukte en ontzettend warm.
Ik weet niet of ik volgende keer weer naar Hamm ga.

Desmodue
ID: 1

Berichtdoor Desmodue » 10 maart 2007 23:31

ik ben er nog nooit geweest, het zijn ook de verhalen die mij tegenhouden.

Avatar gebruiker
Waardering: 1
Heeft bedankt: 0
ID: 1012
Berichten: 3226
Geregistreerd: 29 jan 2007 02:38
Woonplaats: kortrijk
Land: België

Berichtdoor Korneel » 11 maart 2007 03:14

lol, ik geef men gutjes ook wekelijks een beetje fruit en groente, is veel beter dan al die barbaarse mensen die die lieve knaagdiertjes willen geven aan hun slangen, ik mag er niet aan denken om zoon klein lief muisje/hamstertje te voeren aan een slang :roll:
you know, shit happens


Avatar gebruiker
Waardering: 6
Heeft bedankt: 0
ID: 778
Berichten: 7537
Geregistreerd: 08 okt 2006 14:33
Woonplaats: Nordhorn
Land: Duitsland

Berichtdoor daphne » 11 maart 2007 10:13

We hadden heel erg graag de gifslangen gezien, maar we konden ze niet vinden :(
De kwaliteit van sommige slangen vond ik grof tegenvallen, ik heb er 1 gezien met nare brandwonden (regius). En die man die er bij hoorde ging er ook redelijk grof mee om. Daarbij gaf hij iedereen de slangen in handen, en dan hoef ik ze dus zowiezo al niet meer. Joost mag weten wat ze dan allemaal opgepikt hebben, want niemand hoefde de handen te ontsmetten :roll:
Ik heb ook 3 slangen in handen gehad om te kijken of het iets voor mij was, en geen van die mensen gaf mij desinfectiegel. Heel vreemd, zou je toch JUIST daar doen lijkt mij.
:clap: oh you so BIG :shock:


Avatar gebruiker
Waardering: 0
Heeft bedankt: 0
ID: 251
Berichten: 1982
Geregistreerd: 01 okt 2005 10:39
Land: Nederland

Berichtdoor rossi46 » 11 maart 2007 11:18

daphne schreef:We hadden heel erg graag de gifslangen gezien, maar we konden ze niet vinden :(
De kwaliteit van sommige slangen vond ik grof tegenvallen, ik heb er 1 gezien met nare brandwonden (regius). En die man die er bij hoorde ging er ook redelijk grof mee om. Daarbij gaf hij iedereen de slangen in handen, en dan hoef ik ze dus zowiezo al niet meer. Joost mag weten wat ze dan allemaal opgepikt hebben, want niemand hoefde de handen te ontsmetten :roll:
Ik heb ook 3 slangen in handen gehad om te kijken of het iets voor mij was, en geen van die mensen gaf mij desinfectiegel. Heel vreemd, zou je toch JUIST daar doen lijkt mij.


De gifslangen ruimte was erg makkelijk te vinden, als je binnen komt, zit er aan de rechterkant een gang, daar was de ruimte.

Avatar gebruiker
Waardering: 0
Heeft bedankt: 0
ID: 213
Berichten: 2363
Geregistreerd: 10 aug 2005 21:10
Woonplaats: omgeving Nijmegen
Land: Nederland

Berichtdoor Leon H. » 11 maart 2007 11:20

rossi46 schreef:De gifslangen ruimte was erg makkelijk te vinden, als je binnen komt, zit er aan de rechterkant een gang, daar was de ruimte.

Ach ja... vrouwen en richtingsgevoel... :twisted: :twisted:

Leon
"Wijsheid begint met verwondering"- Socrates
0.0.1 python regius nk 2005
- website: kaa-koningspython.tk (buiten werking)


Avatar gebruiker
Waardering: 6
Heeft bedankt: 0
ID: 778
Berichten: 7537
Geregistreerd: 08 okt 2006 14:33
Woonplaats: Nordhorn
Land: Duitsland

Berichtdoor daphne » 11 maart 2007 14:12

oeps. helemaal niet gezien :oops:
:clap: oh you so BIG :shock:


Keer terug naar Evenementen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 23 gasten

Reptielenforum