Follow Slangenforum on Instagram  Follow Slangenforum on Twitter  Follow Slangenforum on Facebook 

beurs hoevelaken

Aankondigingen van en ervaringen met evenementen, zoals reptielenbeurzen, lezingen, excursies en tentoonstellingen
[ Reptielenbeurs kalender 2021 ]
Forumregels
● Op de kalender staan alle aankomende evenementen inclusief links naar de bijbehorende onderwerpen, zoeken is dus niet nodig
● Als een evenement ontbreekt kan je dat aangeven in het Kalender onderwerp
Unknown User
ID: 1

Berichtdoor Unknown User » 29 mei 2005 21:53

en hoe was de beurs in hoevelaken?kon helaas niet maar wil natuurlijk wel weten oft de moeite waard was geweest.

Waardering: 0
Heeft bedankt: 0
ID: 76
Berichten: 502
Geregistreerd: 12 maart 2005 13:04
Woonplaats: Enschede

Berichtdoor Kilaguni » 30 mei 2005 16:15

boidae ben niet in Hoevelaken geweest. Dus kan ik mischien bij jauw een missing red reseveren of zo. Zal wel leuk zijn. En krijg je nog meer nestjes baby slangen.
:D Zoo

Berlin :D


Avatar gebruiker
Waardering: 0
Heeft bedankt: 0
ID: 106
Berichten: 2614
Geregistreerd: 21 apr 2005 18:31
Woonplaats: Zoelen
Land: Nederland

Berichtdoor Miranda de K. » 30 mei 2005 17:08

Hoevelaken was niks aan. Superklein. We waren binnen het half uur weer weg, en dan hadden we ook echt alles gezien, had ik 4 ratten gekocht en Gerard 4 labbakken.

Unknown User
ID: 1

Berichtdoor Unknown User » 30 mei 2005 18:30

Kilaguni schreef:boidae ben niet in Hoevelaken geweest. Dus kan ik mischien bij jauw een missing red reseveren of zo. Zal wel leuk zijn. En krijg je nog meer nestjes baby slangen.

krijg meerdere nestjes zit vast wel een missing red bij heb hier meerdere eieren bij gehad helaas slechte man bij gezeten maar ook wel goede eieren liggen al een tijdje in de stoof verwacht dat er wel een stuk of 10 tot 20 missing reds bij zitten.

Waardering: 0
Heeft bedankt: 0
ID: 76
Berichten: 502
Geregistreerd: 12 maart 2005 13:04
Woonplaats: Enschede

Berichtdoor Kilaguni » 30 mei 2005 18:57

Oke ik hoor wel wanneer ze er zijn. :P
:D Zoo

Berlin :D


Vorige

Keer terug naar Evenementen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 273 gasten

Reptielenforum