Follow Slangenforum on Instagram  Follow Slangenforum on Twitter  Follow Slangenforum on Facebook 

Naturaria fair Antwerpen 26 september 2010

Aankondigingen van en ervaringen met evenementen, zoals reptielenbeurzen, lezingen, excursies en tentoonstellingen
[ Reptielenbeurs kalender 2021 ]
Forumregels
● Op de kalender staan alle aankomende evenementen inclusief links naar de bijbehorende onderwerpen, zoeken is dus niet nodig
● Als een evenement ontbreekt kan je dat aangeven in het Kalender onderwerp
Waardering: 0
Heeft bedankt: 0
ID: 224
Berichten: 418
Geregistreerd: 03 sep 2005 09:53
Woonplaats: 8maal-->zundert-->in de buurt van breda

Re: Naturaria fair Antwerpen 26 september 2010

Berichtdoor van_veen456 » 29 sep 2010 21:25

David schreef:Ik vond het zeer leuk maar mag ik zeggen dat ik de keuze behalve balletjes (over P. gut. spreek ik niet eens) maar erg beperkt vond? Anderszijds moet ik zeggen dat ik nooit gedacht had met een Thamnophis a. atratus thuis te komen! Met nogmaals dank aan Saskia voor de warmwatercolafles en natuurlijk aan Claudia en Sjoerd van Veen!

Ik ben zowaar bekeerd tot ietwat uit de kluiten gewassen en prachtig gekleurde regenwormen - waar gaat dit naartoe...


Daar doen we het enigszins voor! Laten we hopen dat er meer gaan volgen. Het zijn superslangen!
http://www.crazyreptiles.eu
3.4.8 T.s.parietalis
1.3 T.s.pickeringii (blauwe vorm)
2.1 T.s.sirtalis (het. melanistic)
2.3 T.radix "haydeni"
2.2 T.a.atratus
1.3 T.c.cyrtopsis
1.4 T. eques scotti
1.1 T.s infernalis
0.0.5 Liophis poecilogyrus


Waardering: 0
Heeft bedankt: 0
ID: 47
Berichten: 19
Geregistreerd: 02 maart 2005 19:14

Re: Naturaria fair Antwerpen 26 september 2010

Berichtdoor Elly » 04 okt 2010 19:03

Het jongetje is mijn neefje van 8 die met mij en Pieter (dus niet zijn oom) van de Blue Lagoon mee was op de beurs. Ik was even buiten en omdat hij het koud had liep hij eerder naar binnen. Ik was nog aan het praten en toen ik zelf naar binnen wil kwam hij door het glas gelopen. Ja inderdaad...gelopen! Dus niets geen vervoerkarretje en al die shit die iemand hier uit durft te kramen!! Weet je wel hoe hard je iemand kan kwetsen door iets wat niet waar is te zeggen?
Het glas heeft hoogstwaarschijnlijk al los in de sponning gestaan, anders kan er niet doorheen gelopen worden door een jongen van 8.
Hij had inderdaad 2 grote hoofdwonden en een wond aan zijn been. Tevens heeft hij door de val oid zijn knieschijf gebroken.
Na een nacht in Antwerpen ziekenhuis gelegen te hebben is hij vorige week maandag naar huis gekomen. Op dit moment maakt hij het goed al is hij het gips om zijn been inmiddels al beu, wat wil je als je een voetballertje ben.
Via deze weg wil ik ook iedereen bedanken die op het moment van het ongeval geholpen hebben e.d.

Waardering: 0
Heeft bedankt: 0
ID: 2114
Berichten: 6237
Geregistreerd: 31 maart 2008 11:21
Land: Nederland

Re: Naturaria fair Antwerpen 26 september 2010

Berichtdoor Peter S » 04 okt 2010 19:10

Jee El, daar heb ik helemaal niks van meegekegen!
Never forgive, never forget...


Avatar gebruiker
Waardering: 0
Heeft bedankt: 0
ID: 4228
Berichten: 3525
Geregistreerd: 23 dec 2009 11:38
Land: Nederland

Re: Naturaria fair Antwerpen 26 september 2010

Berichtdoor Steven » 04 okt 2010 19:17

Elly schreef:Het jongetje is mijn neefje van 8 die met mij en Pieter (dus niet zijn oom) van de Blue Lagoon mee was op de beurs. Ik was even buiten en omdat hij het koud had liep hij eerder naar binnen. Ik was nog aan het praten en toen ik zelf naar binnen wil kwam hij door het glas gelopen. Ja inderdaad...gelopen! Dus niets geen vervoerkarretje en al die shit die iemand hier uit durft te kramen!! Weet je wel hoe hard je iemand kan kwetsen door iets wat niet waar is te zeggen?
Het glas heeft hoogstwaarschijnlijk al los in de sponning gestaan, anders kan er niet doorheen gelopen worden door een jongen van 8.
Hij had inderdaad 2 grote hoofdwonden en een wond aan zijn been. Tevens heeft hij door de val oid zijn knieschijf gebroken.
Na een nacht in Antwerpen ziekenhuis gelegen te hebben is hij vorige week maandag naar huis gekomen. Op dit moment maakt hij het goed al is hij het gips om zijn been inmiddels al beu, wat wil je als je een voetballertje ben.
Via deze weg wil ik ook iedereen bedanken die op het moment van het ongeval geholpen hebben e.d.



Hee zeg, dat moet vast even schrikken zijn geweest. Het gaat nu goed mag ik hopen?
Tochnog veel sterkte gewenst, moet een nare ervaring zijn geweest.
Afbeelding

Mvg,

Steven


Avatar gebruiker
Waardering: 0
Heeft bedankt: 0
ID: 4072
Berichten: 261
Geregistreerd: 12 nov 2009 20:08
Woonplaats: Goes & Tilburg
Land: Nederland

Re: Naturaria fair Antwerpen 26 september 2010

Berichtdoor tojireptiles » 04 okt 2010 20:20

Elly schreef:Het jongetje is mijn neefje van 8 die met mij en Pieter (dus niet zijn oom) van de Blue Lagoon mee was op de beurs. Ik was even buiten en omdat hij het koud had liep hij eerder naar binnen. Ik was nog aan het praten en toen ik zelf naar binnen wil kwam hij door het glas gelopen. Ja inderdaad...gelopen! Dus niets geen vervoerkarretje en al die shit die iemand hier uit durft te kramen!! Weet je wel hoe hard je iemand kan kwetsen door iets wat niet waar is te zeggen?
Het glas heeft hoogstwaarschijnlijk al los in de sponning gestaan, anders kan er niet doorheen gelopen worden door een jongen van 8.
Hij had inderdaad 2 grote hoofdwonden en een wond aan zijn been. Tevens heeft hij door de val oid zijn knieschijf gebroken.
Na een nacht in Antwerpen ziekenhuis gelegen te hebben is hij vorige week maandag naar huis gekomen. Op dit moment maakt hij het goed al is hij het gips om zijn been inmiddels al beu, wat wil je als je een voetballertje ben.
Via deze weg wil ik ook iedereen bedanken die op het moment van het ongeval geholpen hebben
e.d.


Dank je wel elly dat je met ons het verhaal wou delen! Wens hem maar beterschap met de verwondingen en zijn knie. Ik hoop dat hij in de toekomst alsnog naar de beursen wil gaan en het geen trauma is geworden. Het is fijn om te weten dat het goed met hem gaat!

Groetjes Jim
Groetjes Jim
Afbeelding


Avatar gebruiker
Waardering: 0
Heeft bedankt: 0
ID: 2747
Berichten: 2579
Geregistreerd: 05 dec 2008 15:21
Woonplaats: Bilthoven
Land: Nederland

Re: Naturaria fair Antwerpen 26 september 2010

Berichtdoor MFR » 04 okt 2010 20:37

en hoe is het met de hoofdwonden als ik vragen mag? was het echt gescalpeerd zoals al veel genoemt?
My name is Mike
0.2.0. Elaphe schrenckii schrenckii
1.1.0. B.c. Surinaamse
0.1.0. B.c.i. Intergrade (sspxhogg)
0.0.1. B.c. Pastel
1.0.0. B.c. wk mix
1.0.0. B.c. wk 66% het albino
0.1.0. B.c. Sunglow poss. het. rev. striped
1.0.0. B.c. wk 66% het snow
0.1.0. B.c. anery 66% het snow
1.0.0. B.c. Salmon DH sunglow

1.0.0. Python regius Pastel


Waardering: 0
Heeft bedankt: 0
ID: 3403
Berichten: 2100
Geregistreerd: 29 mei 2009 19:35
Land: België

Re: Naturaria fair Antwerpen 26 september 2010

Berichtdoor David » 04 okt 2010 20:50

Ocharme, wat stom voor hem! en z'n knieschijf? Voor een voetballer? Aie.. Maar daar was toch iets grondig mis met die deur!! ik zag ergens vorig jaar op Nat geo hoe glazen deuren getest worden; echt waar, een volwassen kerel van 100kg, in volle spurt zou zich te pletter lopen!

Veel beterschap voor de jongeman, David

Vorige

Keer terug naar Evenementen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 43 gasten

Reptielenforum