Follow Slangenforum on Instagram  Follow Slangenforum on Twitter  Follow Slangenforum on Facebook 

Terraria Houten 13 december 2009

Aankondigingen van en ervaringen met evenementen, zoals reptielenbeurzen, lezingen, excursies en tentoonstellingen
[ Reptielenbeurs kalender 2021 ]
Forumregels
● Op de kalender staan alle aankomende evenementen inclusief links naar de bijbehorende onderwerpen, zoeken is dus niet nodig
● Als een evenement ontbreekt kan je dat aangeven in het Kalender onderwerp
Avatar gebruiker
Waardering: 0
Heeft bedankt: 0
ID: 2417
Berichten: 511
Geregistreerd: 11 aug 2008 07:41
Woonplaats: Dordrecht
Land: Nederland

Re: Terraria Houten 13 december 2009

Berichtdoor Snarl » 13 dec 2009 21:32

coolspythons schreef:en geen stinkende mensen..

Dat zou inderdaad aan het land en de plaats liggen ja... :roll: Op welke plaats waar je komt met veel mensen heb je er stinkende mensen bij zitten. Kan me er niet druk om maken, langer dan een paar seconde is het meestal niet. En wie is BB?

reneben schreef:
Duidelijk "maar" 1 keer naar Hamm geweest :roll: :lol: en geluk gehad.

Mijn vriendin komt al jaren zowel in Hamm als Houten, en heeft dezelfde ervaring. Maar laten we er geen welles/nietes spelletje van maken. Het was slechts een vraag. Veel plezier met peukies roken :D

Waardering: 0
Heeft bedankt: 0
ID: 2000
Berichten: 75
Geregistreerd: 10 feb 2008 20:06
Land: Nederland

Re: Terraria Houten 13 december 2009

Berichtdoor coolspythons » 13 dec 2009 21:40

Wie is B.B

Bob clark en zn lievelingsslangen $$$$$$$$$$$$$$$$

Avatar gebruiker
Waardering: 0
Heeft bedankt: 0
ID: 2417
Berichten: 511
Geregistreerd: 11 aug 2008 07:41
Woonplaats: Dordrecht
Land: Nederland

Re: Terraria Houten 13 december 2009

Berichtdoor Snarl » 14 dec 2009 10:20

Bedoel je dan niet B.C.?

Avatar gebruiker
Waardering: 0
Heeft bedankt: 0
ID: 3782
Berichten: 3481
Geregistreerd: 09 sep 2009 13:33
Woonplaats: Iran
Land: Nederland

Re: Terraria Houten 13 december 2009

Berichtdoor Leonsb » 14 dec 2009 10:25

was een geslaagde dag! Heb veel sf mensen gezien waaronder: Peter S, Ebony, Korneel, beide Daphne's, MFR, Kevinjo1995, Anke, Speerbeer.. denk wel nog meer maar hun namen weet ik echt niet :P

Avatar gebruiker
Waardering: 0
Heeft bedankt: 0
ID: 2417
Berichten: 511
Geregistreerd: 11 aug 2008 07:41
Woonplaats: Dordrecht
Land: Nederland

Re: Terraria Houten 13 december 2009

Berichtdoor Snarl » 14 dec 2009 11:36

En heb je nu hun handtekening? 8)

Avatar gebruiker
Waardering: 0
Heeft bedankt: 0
ID: 1211
Berichten: 15487
Geregistreerd: 01 apr 2007 21:41
Land: Nederland

Re: Terraria Houten 13 december 2009

Berichtdoor Motleydotnl » 14 dec 2009 12:18

Nou alive and kicking hahaha..

Heb trouwens veel mensen gemist, walter, daphne...
Afbeelding

111,111,111 x 111,111,111 = 12,345,678,987,654,321


Avatar gebruiker
Waardering: 0
Heeft bedankt: 0
ID: 2417
Berichten: 511
Geregistreerd: 11 aug 2008 07:41
Woonplaats: Dordrecht
Land: Nederland

Re: Terraria Houten 13 december 2009

Berichtdoor Snarl » 14 dec 2009 12:32

Mij natuurlijk..

Waardering: 0
Heeft bedankt: 0
ID: 2114
Berichten: 6237
Geregistreerd: 31 maart 2008 11:21
Land: Nederland

Re: Terraria Houten 13 december 2009

Berichtdoor Peter S » 14 dec 2009 12:38

Sliep gisteren om een uur of 20:30 al, volledig gesloopt.. veel te veel gekocht en veel te weinig mensen gezien.. met als grootste missers (jawel) Walter en Daphne.. want voor beide had ik wat meegenomen. :|
maar dat komt een volgende keer wel.

Ik weiger verder om naar Hamm te gaan, veel te druk, irritante kutmoffen, Slovenen Tscjechen en polen die in de weg lopen, niet buiten de deur kunnen lullen en algeheel irritant zijn.
Tel daarbij op dat de organisatie van Hamm uit louter klootzakken met een te groot ego bestaat (ik ken ze op professioneel gebied) zorgt ervoor dat ik lekker naar houten en BEE blijf gaan en niet meer in de Zentralhalle kom.
Never forgive, never forget...


Avatar gebruiker
Waardering: 4
Heeft bedankt: 0
ID: 178
Berichten: 15499
Geregistreerd: 02 jul 2005 16:28
Land: Nederland

Re: Terraria Houten 13 december 2009

Berichtdoor boidae » 14 dec 2009 12:49

Heb dr ook een aantal niet gezien :( zou een bakkie gaan doen met jp ;) maar niet gezien he.
Verder peter en ebony ook geheel niet gezien.
Wel weer ouwerwets lopen ouwehoeren en beetje info lopen uitwisselen.
Heb trouwens ook een paar mooie dieren zien liggen (gelukkig geen geld bij haha) maar deze waren het zeker waard geweest gezien je ze nog echt niet vaak ziet.
Moar heb een kaartje van de beste man (helaas staat z`n site er niet op :oops: ) dus zal wel ff aan de mail gaan.
Peter je maakt me wel nieuwsgierig wat had je voor me :?:
je hebt pas echt een handycap als je niet toegeeft er een te hebben
elke seconde die je bezig bent met het verleden gaat af van je toekomst

If you talk to God, you're religious.
If God talks to you, you're psychotic...
Afbeelding[/hokje]


Avatar gebruiker
Waardering: 0
Heeft bedankt: 0
ID: 3560
Berichten: 395
Geregistreerd: 06 jul 2009 14:18
Woonplaats: Deventer
Land: Nederland

Re: Terraria Houten 13 december 2009

Berichtdoor Danique » 14 dec 2009 13:08

Beurs was leuk gister :D
2 mooie Regiussen erbij gekregen van mijn vriend, omdat we nu 1 jaartje bij elkaar zijn :p. Haha.
1 man 100% het piebald, en 1 vrouw wildkleur nakweek van 2009.
Reptielen, Slangen, Geleedpotigen etc
1.1 Python regius (wildkleur & 100% het.Piebald)
1.1 Pogona vitticeps
1.5 Pseudocreobotra wahlbergii
0.1 Brachyphelma smithi
1.1 Ambystoma mexicanum
1.1 Sesarma bidens
1.0 Tetraodon fluviatilis

RIP
1.1 Python regius (wildvang)
1.1 Pandinus imperator
1.2 Mantis religiosa


Avatar gebruiker
Waardering: 0
Heeft bedankt: 0
ID: 2417
Berichten: 511
Geregistreerd: 11 aug 2008 07:41
Woonplaats: Dordrecht
Land: Nederland

Re: Terraria Houten 13 december 2009

Berichtdoor Snarl » 14 dec 2009 14:29

Peter S schreef:
Ik weiger verder om naar Hamm te gaan, veel te druk, irritante kutmoffen, Slovenen Tscjechen en polen die in de weg lopen, niet buiten de deur kunnen lullen en algeheel irritant zijn.
Tel daarbij op dat de organisatie van Hamm uit louter klootzakken met een te groot ego bestaat (ik ken ze op professioneel gebied) zorgt ervoor dat ik lekker naar houten en BEE blijf gaan en niet meer in de Zentralhalle kom.

Je mag ook gewoon zeggen dat je het te ver vindt rijden hoor ;)

Waardering: 0
Heeft bedankt: 0
ID: 2114
Berichten: 6237
Geregistreerd: 31 maart 2008 11:21
Land: Nederland

Re: Terraria Houten 13 december 2009

Berichtdoor Peter S » 14 dec 2009 15:17

Nee hoor, ik heb wel eens verder gereden om dieren op te halen (Oostenrijk, Slovenie)
Ik heb zelf ruzie met Frank Izaber vanwege een akkefietje wat jaren geleden gespeeld heeft in Hamm en mag als aanbieder daar niet meer komen..

Exhibitors who have aroused criticism will be excluded form the forthcoming TERRARISTIKA HAMM. Each single case will be judged by a member of the competent authorities.


En "Criticism" nemen ze daar wel erg nauw...
Daarnaast, als je standhouders weigert omdat ze ook op andere beurzen komen ben je gewoon meer dan zielig.

Het zou toch wat zijn als Jan van het Meer (Van Ter, de organisator van de beurs in Houten) mensen gaat weigeren omdat ze ook wel eens op een reptilica-beurs hebben gestaan? Daar maak je geen vrienden mee hoor.

Degene waar ik gisteren mijn tessellata van heb gekocht vertelde me dat hij gisteren LETTERLIJK de deur is uitgezet met zijn hele boeltje (in de kou!, niets in mogen pakken..) omdat hij ook op de BEE had gestaan, en dan mag je niet op de terraristika beurs komen.
Never forgive, never forget...


Waardering: 0
Heeft bedankt: 0
ID: 2655
Berichten: 1700
Geregistreerd: 29 okt 2008 15:54
Woonplaats: Noorden
Land: Nederland

Re: Terraria Houten 13 december 2009

Berichtdoor Danny1991 » 14 dec 2009 15:21

Nou Peter..Dat slaat inderdaad nergens op..dat je eruit wordt gezet als je op een andere beurs hebt gestaan..Hoe weten de mensen van Terrastika eigenlijk dat je op een andere beurs hebt gestaan?
Ik ben vanaf 30 Augustus tot 18 November weinig tot niet online vanwege stage in Maleisië


Avatar gebruiker
Waardering: 1
Heeft bedankt: 0
ID: 333
Berichten: 3572
Geregistreerd: 07 jan 2006 21:39
Woonplaats: Bavegem
Land: België

Re: Terraria Houten 13 december 2009

Berichtdoor lieske » 14 dec 2009 15:21

Peter S schreef:

Degene waar ik gisteren mijn tessellata van heb gekocht vertelde me dat hij gisteren LETTERLIJK de deur is uitgezet met zijn hele boeltje (in de kou!, niets in mogen pakken..) omdat hij ook op de BEE had gestaan, en dan mag je niet op de terraristika beurs komen.


:shock:
*BPS*
Python regius:
2.0.0 wildkleur (Musty&Felix)
1.0.0 spider(Spinnetje)
0.1.0 pastel
1.0.0 cinnamon is op komst

0.1.0 Epicrates cenchria cenchria(Tutty frutty)
0.1.0 Heterodon nasicus nasicus(Suzie)
0.0.1Corallus hortulanus(Spikkel)

een maine coon,dwerghamstertjes en kweekratjes


Avatar gebruiker
Waardering: 0
Heeft bedankt: 0
ID: 2417
Berichten: 511
Geregistreerd: 11 aug 2008 07:41
Woonplaats: Dordrecht
Land: Nederland

Re: Terraria Houten 13 december 2009

Berichtdoor Snarl » 14 dec 2009 16:57

Peter S schreef:Nee hoor, ik heb wel eens verder gereden om dieren op te halen (Oostenrijk, Slovenie)
Ik heb zelf ruzie met Frank Izaber vanwege een akkefietje wat jaren geleden gespeeld heeft in Hamm en mag als aanbieder daar niet meer komen..

Exhibitors who have aroused criticism will be excluded form the forthcoming TERRARISTIKA HAMM. Each single case will be judged by a member of the competent authorities.


En "Criticism" nemen ze daar wel erg nauw...
Daarnaast, als je standhouders weigert omdat ze ook op andere beurzen komen ben je gewoon meer dan zielig.

Het zou toch wat zijn als Jan van het Meer (Van Ter, de organisator van de beurs in Houten) mensen gaat weigeren omdat ze ook wel eens op een reptilica-beurs hebben gestaan? Daar maak je geen vrienden mee hoor.

Degene waar ik gisteren mijn tessellata van heb gekocht vertelde me dat hij gisteren LETTERLIJK de deur is uitgezet met zijn hele boeltje (in de kou!, niets in mogen pakken..) omdat hij ook op de BEE had gestaan, en dan mag je niet op de terraristika beurs komen.

Klinkt vrij infantiel ja, dat wist ik ook niet. Het was mijn eerste keer @ Hamm en mijn ervaringen waren positief. Het fijne weet ik er niet van natuurlijk. Maar, op straat gezet zonder zijn spullen? Of gewoon zoals zijn spullen opgesteld stonden buiten gezet? Dat kan je toch niet maken.

Enne, Bob Clark staat ook wel op meerdere beurzen dan alleen Hamm, en die wordt niet geweigerd? En volgens mij is hij geen sponsor van Terraristika ;) Zo heb ik wel meerdere standhouders gezien die ook op andere beurzen staan.. waarom dan juist diegene waarvan jij je tessellata van hebt gekocht?

VorigeVolgende

Keer terug naar Evenementen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 94 gasten

Reptielenforum