Follow Slangenforum on Instagram  Follow Slangenforum on Twitter  Follow Slangenforum on Facebook 

Internationale Noordelijke Reptielenbeurs 1 november 2009

Aankondigingen van en ervaringen met evenementen, zoals reptielenbeurzen, lezingen, excursies en tentoonstellingen
[ Reptielenbeurs kalender 2021 ]
Forumregels
● Op de kalender staan alle aankomende evenementen inclusief links naar de bijbehorende onderwerpen, zoeken is dus niet nodig
● Als een evenement ontbreekt kan je dat aangeven in het Kalender onderwerp
Avatar gebruiker
Waardering: 0
Heeft bedankt: 0
ID: 3782
Berichten: 3481
Geregistreerd: 09 sep 2009 13:33
Woonplaats: Iran
Land: Nederland

Re: Internationale Noordelijke Reptielenbeurs 1 november 2009

Berichtdoor Leonsb » 01 nov 2009 19:42

ik wilde graag ook gaan.. maar ik had geen vervoer en ik ging naar ajax feyenoord.. en ja gewonen! :wave:

Waardering: 0
Heeft bedankt: 0
ID: 3603
Berichten: 30
Geregistreerd: 20 jul 2009 18:36
Land: Nederland

Re: Internationale Noordelijke Reptielenbeurs 1 november 2009

Berichtdoor Hèlen » 01 nov 2009 21:09

wij zijn ook weer terug, overgebleven dieren zitten weer in hun eigen stekkie. ik vond het erg gezellig, wel een hoop kijkers dus ook weer een heleboel uitleg gegeven. de hal had iets warmer gemogen, vond het nu iets te fris, maar volgens mij is er in maart weer een beurs daar, we zullen dan weer van de partij zijn.

Waardering: 0
Heeft bedankt: 0
ID: 3734
Berichten: 3
Geregistreerd: 28 aug 2009 19:13
Land: Nederland

Re: Internationale Noordelijke Reptielenbeurs 1 november 2009

Berichtdoor DRD » 04 nov 2009 10:06

Wij stonden er ook met onze baardagamen. Het was hartstikke gezellig, veel plezier gehad en goed verkocht. Er waren voor de eerste keer best veel bezoekers, zelfs uit Deventer en Heereveen en zo. Er waren ook behoorlijk wat Duitse bezoekers, dus weer onze talenkennis opgehaald!
We hebben ons gelijk weer aangemeld voor de volgende beurs op 18 april 2010. Dat wordt vast nog beter dan deze keer!

Groetjes uit Scheemda

Vorige

Keer terug naar Evenementen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 32 gasten

Reptielenforum