Follow Slangenforum on Instagram  Follow Slangenforum on Twitter  Follow Slangenforum on Facebook 

3 April Terrariumbeurs Almelo!

Aankondigingen van en ervaringen met evenementen, zoals reptielenbeurzen, lezingen, excursies en tentoonstellingen
[ Reptielenbeurs kalender 2021 ]
Forumregels
● Op de kalender staan alle aankomende evenementen inclusief links naar de bijbehorende onderwerpen, zoeken is dus niet nodig
● Als een evenement ontbreekt kan je dat aangeven in het Kalender onderwerp
Unknown User
ID: 1

Berichtdoor Unknown User » 07 apr 2005 18:57

go wat heb jij lange tenen zeg!mijn regenboogjes zijn als je een koppeltje koopt iets goedkoper dan wat jij zegt ,maar ik beweer toch niet dat die van allard te duur waren of wel? ik zeg waren toch redelijk geprijst DUS niet te duur ,vond ze alleen aan de kleine kant hijzelf trouwens ook vroeg me alleen af of hij ze verkocht had ,weet er nl misschien nog iemand voor heb zelf nl alweer en vrouw van 99 erbij van een liefhebber voor een leuke prijs gezien hij er een goed adres voor wou.

Unknown User
ID: 1

Berichtdoor Unknown User » 07 apr 2005 19:00

oh ja op de beurs klonk je een stuk aardiger heb nl nog ff met jou en allard gepraat,maar terugkomend op het vorige ik kraakte toch niks af of wel?oh ja jij kweekt toch ook ratten he? wat vraag je ervoor.

Unknown User
ID: 1

Berichtdoor Unknown User » 07 apr 2005 22:19

Lange tenen?? Hahaha. Ik vroeg alleen maar waar je die prijs op baseerde aangezien jij er DUS vanuit ging dat we niets verkocht hebben :wink: . "Redelijk geprijst" kan je na zo'n vraag maar op 1 manier opvatten en de manier waarop jij het bracht kreeg ik de indruk dat je ze te duur vond. Maar blijkbaar heb ik dat verkeerd begrepen, shit happens, had je ook op een andere manier uit kunnen leggen dan ervanuit te gaan dat ik lange tenen heb (schoenmaat 45 valt best mee toch?).

Overigens kweek ik inderdaad ratten, maar ik kan me niet herinneren ze ergens aangeboden te hebben :wink: .

Waardering: 0
Heeft bedankt: 0
ID: 76
Berichten: 502
Geregistreerd: 12 maart 2005 13:04
Woonplaats: Enschede

Berichtdoor Kilaguni » 08 apr 2005 08:36

Laten we het hier effen lief houden.
Iedereen heeft gewoon z`n eigen prijs.
:D :bredelach6:
:D Zoo

Berlin :D


Unknown User
ID: 1

Berichtdoor Unknown User » 08 apr 2005 16:06

Kilaguni schreef:Laten we het hier effen lief houden.
:D :bredelach6:


Is er een probleem dan?

Kilaguni schreef:Iedereen heeft gewoon z`n eigen prijs.
:D :bredelach6:


Ik snapte het ookal niet, hij hoeft ze toch niet te kopen? :lol:

Unknown User
ID: 1

Berichtdoor Unknown User » 08 apr 2005 19:15

nu snap jet ook al niet vind het zelf ook wel raar dat hij ze ondanks dat ze aan de kleine kant waren niet verkocht heeft misschien dat het in enschede lukt is daar vaker ook wat drukker.ging er vanuit dat je ook wel ratten zou verkopen gezien je ook je veeltepels aanbied was ook meer een vraag .

Unknown User
ID: 1

Berichtdoor Unknown User » 10 apr 2005 13:32

boidae schreef:nu snap jet ook al niet vind het zelf ook wel raar dat hij ze ondanks dat ze aan de kleine kant waren niet verkocht heeft misschien dat het in enschede lukt is daar vaker ook wat drukker.


De eerste keer had Almelo bijna 1200 bezoekers, zoveel heeft Enschede er nog niet gehad. 3 April jl. was er voor de beurs in Almelo simpelweg te mooi weer en doordat het aantal standhouders vorig jaar nogal tegenviel zijn er dit jaar ook veel bezoekers weggebleven helaas. Dit jaar waren er ergens tussen de 400 en 500 bezoekers dus zo gek is het niet dat ze niet verkocht zijn. Overigens is het geen must om die dieren via een beurs te verkopen aangezien we genoeg adverteren op internet.

Unknown User
ID: 1

Berichtdoor Unknown User » 10 apr 2005 15:11

ben het qua bezoekers in enschede niet met je eens heb er nu alle keren gestaan zelfs de eerste keer waren er best veel bezoekers ondanks dat er bijna geen reclame voor was geweest en de laatse keer waren er meer dan 1500 bezoekers niet slecht dus voor een tweede keer nu is er meer reclame geweest dus verwachten ook meer bezoek vooral als er weer een comby beurs wordt gehouden.

Unknown User
ID: 1

Berichtdoor Unknown User » 10 apr 2005 16:19

boidae schreef:ben het qua bezoekers in enschede niet met je eens heb er nu alle keren gestaan zelfs de eerste keer waren er best veel bezoekers ondanks dat er bijna geen reclame voor was geweest en de laatse keer waren er meer dan 1500 bezoekers niet slecht dus voor een tweede keer nu is er meer reclame geweest dus verwachten ook meer bezoek vooral als er weer een comby beurs wordt gehouden.


Dan ben ik verkeerd ingelicht over het aantal bezoekers op de beurs in Enschede. Combi beurs was inderdaad niet verkeerd in November.

Waardering: 0
Heeft bedankt: 0
ID: 76
Berichten: 502
Geregistreerd: 12 maart 2005 13:04
Woonplaats: Enschede

Berichtdoor Kilaguni » 10 apr 2005 17:19

In november ben ik ook geweest en was wel drukker dan in almelo. Maar daardoor was het niet minder interesand. Nu nam iedereen wel echt de tijd voor je om veel dingen uit te leggen enzo. En dat vondty ik ook wel een x fijn. Ik heb veel nummers en site`s vezameld van mensen.
:D Zoo

Berlin :D


Unknown User
ID: 1

Berichtdoor Unknown User » 10 apr 2005 17:38

kun je van mij ook wel krijgen sta zelf ook in enschede en neem altijd de tijd voor mensen die info willen.

Waardering: 0
Heeft bedankt: 0
ID: 76
Berichten: 502
Geregistreerd: 12 maart 2005 13:04
Woonplaats: Enschede

Berichtdoor Kilaguni » 11 apr 2005 09:30

Ja vaak komen er ook mensen tussen door en nu hebben we met mensne soms een half uur staan praten echt heel gezellig.
We kregen anders ook wel info maar nu tog meer vondt ik.
:D Zoo

Berlin :D


Vorige

Keer terug naar Evenementen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 288 gasten

Reptielenforum