Follow Slangenforum on Instagram  Follow Slangenforum on Twitter  Follow Slangenforum on Facebook 

[SF BEURSSTAND] Vivarium 2009

Aankondigingen van en ervaringen met evenementen, zoals reptielenbeurzen, lezingen, excursies en tentoonstellingen
[ Reptielenbeurs kalender 2021 ]
Forumregels
● Op de kalender staan alle aankomende evenementen inclusief links naar de bijbehorende onderwerpen, zoeken is dus niet nodig
● Als een evenement ontbreekt kan je dat aangeven in het Kalender onderwerp
Avatar gebruiker
Waardering: 0
Heeft bedankt: 0
ID: 1952
Berichten: 315
Geregistreerd: 23 jan 2008 20:58
Woonplaats: Zandvoort
Land: Nederland

Re: [SF BEURSSTAND] Vivarium 2009

Berichtdoor Dlusion » 31 maart 2009 12:36

ik wil even zeggen in het algemeen ok dat de STAND geen €5000 kost ok das waar maar......
wat denk je van promo materiaal????? wat denk je dat dat kost als we het dan toch over profie hebben!!!!! een banner van 2 bij 2 ga even rekenen niet aankomen van ja kwaliteit enz enz
mijn oom heeft een bedrijf dat beurzen opzet dus ik weet wat er in om gaat en wat een hele mooie stand opzet kost !!!!! tot 10mtr LED schermen aan toe!!!! dus een mooie opgezette stand inc alles ben je echt zoo ff dat kwijt en BOIDAE over sponsor geld !!!!! ik kreeg een pbtje van je waar denkje dat onze servers van betaald worden????? en de rest van sf ??? dat gaat echt niet allemaal voor de beurs als je een beetje Financieel inzicht hebt dan weet je dat je dat netjes moet verdelen over het hele forum en ik weet dat dat nog lang niet voldoende is dus als jij weet wat de sponsoren betalen weet je ook wat er uit gaat denk ik ???
en ik denk dat de eerste indruk van ons juist heel goed was !!!

verder vind ik het zeker goed om hier over discussiëren want ook daar krijg je weer ideeën van en weten we wat er mist of juist te veel is !!

D
F.E.E.L. F.R.E.E. T.O. C.R.E.A.T.E. A. B.E.A.U.T.Y.F.U.L. M.I.N.D.
Afbeelding
Reptielen:

0.0.1. Lampropeltis Getulus Brooksi (ZEUS) NK 07'
0.0.1. pantherophis guttatus guttatus ¨Missing black¨NK 08'

Overige Diertjes:

0.1.0. Europeese korthaar Cyper (Moppie)
1.0.0. Europeese korthaar Zwart (Dirk)
Beter 10 slangen in je hand dan 1 op je hoofd.
Afbeelding


Avatar gebruiker
Waardering: 1
Heeft bedankt: 0
ID: 809
Berichten: 5372
Geregistreerd: 07 nov 2006 23:25
Land: Nederland

Re: [SF BEURSSTAND] Vivarium 2009

Berichtdoor Triggerd » 31 maart 2009 14:44

Toch jammer Walter....

dat je gaat roepen dat je weet hoeveel er binnenkomt en uitgaat en hoeveel we dan over hebben voor onze stand! je weet het namelijk helemaal niet... dus je moet ook niet gaan lopen speculeren. en je gezeur van dat wij een verantwoordelijkheid hebben tegenover sponsors... je weet niet welk contact we met die mensen hebben en hoe onze stand is ontvangen op deze beurs.

dus stuur geen pb's meer naar me teamleden met allemaal aannamens enzo. wil je iets nog weten zie ik je vraag wel in me inbox verschijnen.

voor nu heb ik het weer een beetje gehad met al dit negatieve gedoe van je. onze stand was mooi aangekleed en we hebben alleen maar positief commetaar gehad.

en over onze inkomsten en uitgaven ga ik verder niks zeggen... wacht het jaarverslag van de stichting maar af!

mzzls
Hatred!!










Some of you were born into happiness and wealth
while some of us were born to a life of hell.
And some of us were lost and some of us were found
but most of us were beaten by life to the ground.

And I don't believe in your society.
While you partied and lived it up,
I've seen so many bleed.
I've seen so many bleed.



The sign in the road says we're going nowhere
but it's been plenty years since I cared.

I don't need nobody to save me.
So just walk away, oh yeah.
I know nobody can hear me.
There's nothing more I can say.



And maybe I'm you enemy.
So don't turn your back on me.
Soulless hatred.
I can feel it killing me...




You can rip my heart tonight!
Just gimme some truth.
'Cause all I want is the truth.
All I want is, all I need is...

I need somebody to save me.
But you walk away, oh yeah.
I need somebody to hear me.
There's nothing more I can say!


Avatar gebruiker
Waardering: 1
Heeft bedankt: 0
ID: 3026
Berichten: 4552
Geregistreerd: 27 feb 2009 18:59
Woonplaats: Zevenbergschenhoek
Land: Nederland

Re: [SF BEURSSTAND] Vivarium 2009

Berichtdoor saskia » 31 maart 2009 15:00

Ik vind dit allemaal wel heel erg flauw.....

ik kan niet anders als heel veel respect hebben voor mensen die zoveel van de hobby houden dat ze zoveel moeite willen doen om een forum te beheren,en naar beurzen te gaan om andere mensen te informeren enz.enz.

wat denk je van keer op keer dezelfde vragen beantwoorden en altijd even informatief!!!

nee hoor, petje af voor sf ik wou dat er meer van dit soort mensen waren. GA VOORAL ZO DOOR. :D


ps wat sf met haar sponsorgeld doet gaat jou niets aan tenzij het jouw geld is toch??
I LOVE ROB FOREVER!


Avatar gebruiker
Waardering: 4
Heeft bedankt: 0
ID: 178
Berichten: 15499
Geregistreerd: 02 jul 2005 16:28
Land: Nederland

Re: [SF BEURSSTAND] Vivarium 2009

Berichtdoor boidae » 31 maart 2009 15:05

kijk is stuur netjes een pm, dat is een persoonlijke mail niet bepaald netjes dat die dan direct maar weer te delen met derden,dat had hier dus ook niet vermeld hoeven te worden anders had ik dat zelf alwel gedaan.

Mark waar zeg ik dat ik weet wat er allemaal uitgaat????????????????nergens loop geen speculaties te uiten dat siert je niet.Dat ik ongeveer weet wat er binnen komt is niet zo moeilijk een deel van de sponsors komt via mij het andere deel is er gekomen toen ik zelf nog mod was ,een en een is twee mark.
En het is geen gezeur dat je verandwoordelijkheden hebt tegenover je sponsors hun naam staat nl ook op het forum je draagt hun dus ook uit richting het publiek.

Wie ik een pm stuur das prive he gaat jou dus niets aan en hoef jou daar geen toestemming voor te vragen ,mooie van democratie he,of is die er ook al niet meer.Stonden in die pm ook geen aannamens dat is weer speculatie wekken van jou kant en negatief gedoe waardan ?? ik geef een uiting van wat ik er van vind das niet verboden miss dat je er iets mee moet doen.
je hebt pas echt een handycap als je niet toegeeft er een te hebben
elke seconde die je bezig bent met het verleden gaat af van je toekomst

If you talk to God, you're religious.
If God talks to you, you're psychotic...
Afbeelding[/hokje]


Avatar gebruiker
Waardering: 4
Heeft bedankt: 0
ID: 178
Berichten: 15499
Geregistreerd: 02 jul 2005 16:28
Land: Nederland

Re: [SF BEURSSTAND] Vivarium 2009

Berichtdoor boidae » 31 maart 2009 15:10

saskia schreef:Ik vind dit allemaal wel heel erg flauw.....

ik kan niet anders als heel veel respect hebben voor mensen die zoveel van de hobby houden dat ze zoveel moeite willen doen om een forum te beheren,en naar beurzen te gaan om andere mensen te informeren enz.enz.

wat denk je van keer op keer dezelfde vragen beantwoorden en altijd even informatief!!!

nee hoor, petje af voor sf ik wou dat er meer van dit soort mensen waren. GA VOORAL ZO DOOR. :D


ps wat sf met haar sponsorgeld doet gaat jou niets aan tenzij het jouw geld is toch??


Heb ruim 3 jaar mijn tijd in dit forum gestoken al vanaf dat het er eigenlijk nog maar net was ,3 jaar mod geweest dus weet waar ik het over heb .Wat er met het sponsor geld gebeurt gaat me idd niks aan maar vraag daar ook nergens om dat word alleen maar gesugereerd .
je hebt pas echt een handycap als je niet toegeeft er een te hebben
elke seconde die je bezig bent met het verleden gaat af van je toekomst

If you talk to God, you're religious.
If God talks to you, you're psychotic...
Afbeelding[/hokje]


Avatar gebruiker
Waardering: 1
Heeft bedankt: 0
ID: 3026
Berichten: 4552
Geregistreerd: 27 feb 2009 18:59
Woonplaats: Zevenbergschenhoek
Land: Nederland

Re: [SF BEURSSTAND] Vivarium 2009

Berichtdoor saskia » 31 maart 2009 15:22

oke,maar dan weet je ook dat het ongelooflijk veel werk is,en dat de meeste mensen het erg leuk vinden,maar geen zin hebben om hun eigen vrije-tijd erin te steken,dus voor die 3 jaar ook petje af.
I LOVE ROB FOREVER!


Avatar gebruiker
Waardering: 0
Heeft bedankt: 0
ID: 1952
Berichten: 315
Geregistreerd: 23 jan 2008 20:58
Woonplaats: Zandvoort
Land: Nederland

Re: [SF BEURSSTAND] Vivarium 2009

Berichtdoor Dlusion » 31 maart 2009 15:38

maar goed laten we het leuk houden !!!!!

no hard feelings
F.E.E.L. F.R.E.E. T.O. C.R.E.A.T.E. A. B.E.A.U.T.Y.F.U.L. M.I.N.D.
Afbeelding
Reptielen:

0.0.1. Lampropeltis Getulus Brooksi (ZEUS) NK 07'
0.0.1. pantherophis guttatus guttatus ¨Missing black¨NK 08'

Overige Diertjes:

0.1.0. Europeese korthaar Cyper (Moppie)
1.0.0. Europeese korthaar Zwart (Dirk)
Beter 10 slangen in je hand dan 1 op je hoofd.
Afbeelding


Waardering: 0
Heeft bedankt: 0
ID: 1859
Berichten: 2753
Geregistreerd: 11 dec 2007 21:50
Land: Nederland

Re: [SF BEURSSTAND] Vivarium 2009

Berichtdoor Reptile_Steven » 31 maart 2009 19:23

Geen commentaar vanmij uit! vond het wel leuk ingericht.
Catering was ook goed geregeld :roll:
En de stand kreeg ook bezoekers genoeg met positief commentaar.

Waardering: 0
Heeft bedankt: 0
ID: 3168
Berichten: 19
Geregistreerd: 06 apr 2009 14:47
Land: Nederland

Re: [SF BEURSSTAND] Vivarium 2009

Berichtdoor Vivarium » 06 apr 2009 15:00

Nou, om de focus van dit onderwerp maar weer terug op de beurs zelf te krijgen, bij deze dan maar even een reactie van "ze".

Vivarium is het inderdaad niet gelukt om de volledige hal van 11.000m2 vol te krijgen. We hadden "slechts" iets over de 10.000 m2 in gebruik. En die invulling van die 10.000 m2 was precies zoals wij dat als bezoeker van beurzen zelf graag zouden ervaren: ruime looppaden waar je op je gemak kunt genieten van alles wat er te zien en te beleven was. Dus nee, bij ons geen enorm volle hal met tafels, de reacties op de beurzen van Hamm en Houten zeggen wat dat betreft genoeg. Maar wel afwisseling in wat er te zien was van dingen die wij graag als bezoeker zouden zien. Wij zijn tenslotte ook een non-profit organisatie die alles neer wil zetten vanuit onze gedachte hoe een beurs er uit zou moeten zien.

Waar we wel voor een volgende editie meer aan willen doen: de reptielenkant van ons concept. Je moet bij Vivarium echter nooit verwachten dat je er het zelfde aantal dieren zult aantreffen als in Houten of in Hamm. Ons concept is nu eenmaal compleet anders.

En dat hebben we ook van te voren duidelijk gemaakt. We hebben zelfs nog specifiek hier laten weten dat er voor de mensen die alleen specifiek voor slangen zouden komen weinig te beleven was.

Mensen die voor vissen, planten en toebehoren zijn gekomen kunnen werkelijk waar mij geen enkele andere beurs binnen Europa noemen die méér planten en vissen te koop aan biedt dan bij ons het geval was. Zelfs de grootste aquariumbeurs in Europa, de Zajac beurs in Duisburg, heeft niet zo een aanbod van vissen en planten. En dan zijn wij pas 2 edities bezig....

Hoe dan ook, wij waren zeer blij met zowel de presentatie als de stand van het slangenforum; dat dit het begin mag zijn van een mooie en lange samenwerking!

Avatar gebruiker
Waardering: 2
Heeft bedankt: 0
ID: 1534
Berichten: 10184
Geregistreerd: 04 aug 2007 14:42
Woonplaats: Nieuwerkerk aan den Ijssel
Land: Nederland

Re: [SF BEURSSTAND] Vivarium 2009

Berichtdoor Marco T. » 06 apr 2009 17:16

Vivarium schreef:Hoe dan ook, wij waren zeer blij met zowel de presentatie als de stand van het slangenforum; dat dit het begin mag zijn van een mooie en lange samenwerking!


Wat mij betreft wel! :thumb:
1.1 Boa constrictor constrictor Suriname
1.1 Boa constrictor imperator Nicaragua
1.0 Boa constrictor imperator Nicaragua Hypo
1.1 Python reticulatus Seram Islands
1.0 Python reticulatus Selayar
1.0 Python molurus bivittatus Green albino

Any fool can criticize, condemn, and complain - Be a wiseman and discuss with arguments.

“What a very difficult thing it is to write correctly”
- Charles Darwin

Iherp profiel

Afbeelding


Vorige

Keer terug naar Evenementen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 26 gasten

Reptielenforum