Follow Slangenforum on Instagram  Follow Slangenforum on Twitter  Follow Slangenforum on Facebook 

Mega meeting 2008 foto's

Aankondigingen van en ervaringen met evenementen, zoals reptielenbeurzen, lezingen, excursies en tentoonstellingen
[ Reptielenbeurs kalender 2021 ]
Forumregels
● Op de kalender staan alle aankomende evenementen inclusief links naar de bijbehorende onderwerpen, zoeken is dus niet nodig
● Als een evenement ontbreekt kan je dat aangeven in het Kalender onderwerp
Beheerder
Avatar gebruiker
Waardering: 37
Heeft bedankt: 17
ID: 7
Berichten: 12480
Geregistreerd: 26 dec 2004 12:46
Woonplaats: Eindhoven
Land: Nederland

Re: Mega meeting 2008 foto's

Berichtdoor Martijn » 10 jun 2008 23:01

JA
Met vriendelijke groet,
Martijn (Slangenforum beheerder)

Slangenforum - Passie voor slangen


Avatar gebruiker
Waardering: 0
Heeft bedankt: 0
ID: 1769
Berichten: 1597
Geregistreerd: 01 nov 2007 14:35
Woonplaats: heksenberg (heerlen)
Land: Nederland

Re: Mega meeting 2008 foto's

Berichtdoor Jimmy » 11 jun 2008 10:41

whahahaha leuke foto's :D
mijn reptielen/amfibiën :
1.1 uromastyx ocellatus WV 04 (doornstaart agaam )
2.3 heterodon nasicus nasicus nk 07 08 en 09 (1.1 WK,1.2 albino) (Haakneus slang)
5.8.4 Eublepharis Macularius nk 06,07,08 (luipaardgekko)
0.0.2 blauwe stekelleguanen nk 08
?.?.? gifkikkers


Avatar gebruiker
Waardering: 0
Heeft bedankt: 0
ID: 1257
Berichten: 5916
Geregistreerd: 24 apr 2007 16:08
Woonplaats: apeldoorn
Land: Nederland

Re: Mega meeting 2008 foto's

Berichtdoor sportfreakie » 11 jun 2008 12:04

nu heeft robbert toch gelijk wat betreft nikkie
LID VAN FSW


Avatar gebruiker
Waardering: 0
Heeft bedankt: 0
ID: 1847
Berichten: 3037
Geregistreerd: 03 dec 2007 22:31
Woonplaats: geleen, limburg
Land: Nederland

Re: Mega meeting 2008 foto's

Berichtdoor Wishing Star » 11 jun 2008 13:47

haha leuke foto's :)
De wereld Is Zoveel Mooier, Op de Rug Van Een Paard !!

Trotse eigenaresse van:

1.0.0 Andalusier x NRPS : Wishing Star ( 06 - 03 - 2008 )
0.1.0 Python Regius wildkleur : Moon ( 12 - 08 - 2003 )


En nog een vogeltje, konijn, 2 honden


Waardering: 0
Heeft bedankt: 0
ID: 2191
Berichten: 270
Geregistreerd: 29 apr 2008 14:07
Land: België

Re: Mega meeting 2008 foto's

Berichtdoor PatoLoco » 18 jun 2008 16:20

Beetje offtopic, maar toch...

Die wolfhonden zijn echt geweldig! Zijn ze makkelijk te vinden? Aanzienlijk prijskaartje of (relatief) redelijke prijs?

'k Heb nog nooit honden gezien die zo op wolven lijken :D

Ze zijn wel erg mooi :)

Avatar gebruiker
Waardering: 6
Heeft bedankt: 0
ID: 778
Berichten: 7537
Geregistreerd: 08 okt 2006 14:33
Woonplaats: Nordhorn
Land: Duitsland

Re: Mega meeting 2008 foto's

Berichtdoor daphne » 18 jun 2008 21:42

thanks :D Ben ook echt gek op die 2 monsters.
Ze zijn zeker niet makkelijk te houden, MITS je de hele dag met ze bezig kan zijn, en ze de hele dag bij je kunt houden. Alleen dan zullen ze zindelijk worden en zullen ze netjes luisteren.
Bij mij kan dit uiteraard niet. Ik ben wel thuis maar los lopen kan hier niet ivm met loslopende pony's en wilde konijnen, fazanten enz. Vandaar dus dat ze in een ren zitten, en wel een hele grote ren. "s avonds gaan ze naar binnen, en zitten ze in de keuken. Soms in de huiskamer, maar dat is niet al te vaak. Ze stelen als de raven, en werken als een team. De 1 leidt je af terwijl de ander er met de buit vandoor gaat.... :evil:
Niet schrikken als je in je gezicht wordt gebeten, zachtjes, dat hoort er allemaal bij, beetje pijnlijk is het wel soms...
Kinderen zijn hier helaas prooi, maar dat komt door mij o zo leuke buurmeisje die ze heeft gepest. Vergeten doen ze niet! Ze zijn een stuk slimmer dan de normale huishond, maar gebruiken dit alleen voor zichzelf, en zullen dus niet voor je gaan apporteren oid.
Ik heb 1 van de 2 hier in de buurt kunnen kopen. Deze mevrouw had een nestje, en de man die mijn reu had gereserveerd kwam niet opdagen, en toen was hij dus van mij. De 2e heb ik uit frankrijk gehaald. Adres heb ik gekregen van de fokker van de oudste van die van mij. Deze dame heeft er meer dan genoeg zitten en is ook normaal met de prijs. Let wel hier zit meer wolf in dan in de nederlandse saarloos. En dat is te zien en te merken.
Heerlijke honden, maar weet waar je aan begint!!!
:clap: oh you so BIG :shock:


Waardering: 0
Heeft bedankt: 0
ID: 2191
Berichten: 270
Geregistreerd: 29 apr 2008 14:07
Land: België

Re: Mega meeting 2008 foto's

Berichtdoor PatoLoco » 19 jun 2008 11:09

Klinkt erg leuk maar zoals je al laat blijken, lijkt het niet zo vanzelfsprekend om ze te houden. Ik ben in ieder geval niet van plan om er zelf ééntje te kopen hoor ;) (ff geruststellen) Ik zou later heel graag een hond willen hebben maar 'k ben nu nog veel te jong (en arm :D) om daarmee te beginnen.

Ik had deze dieren nog nooit gezien en wat meer info leek mij dus wel leuk. 't Zijn in ieder geval echt prachtige beesten :shock: Het heeft natuurlijk ook wel zijn charmes dat ze nog redelijk wat instinct in zich hebben maaar dan moet je er uiteraard niet van uitgaan dat je een 'gewone' hond koopt. Erg interessant om te lezen! Ik wens je'r nog veel succes en plezier mee en wie weet stuur ik je binnen 10 jaar wel een emailtje met wat meer vragen omtrent deze dieren ;)

Oh enneeuh, je mag in't Andere dieren forum altijd een fototopic over deze beestjes opendoen hoor :oops: hint hint

:D

Avatar gebruiker
Waardering: 6
Heeft bedankt: 0
ID: 778
Berichten: 7537
Geregistreerd: 08 okt 2006 14:33
Woonplaats: Nordhorn
Land: Duitsland

Re: Mega meeting 2008 foto's

Berichtdoor daphne » 20 jun 2008 08:55

haha die si er al hoor, alleen was een tijdje terug, dus je zult even moeten zoeken ;)
:clap: oh you so BIG :shock:


Vorige

Keer terug naar Evenementen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 112 gasten

Reptielenforum