Follow Slangenforum on Instagram  Follow Slangenforum on Twitter  Follow Slangenforum on Facebook 

Up-loaden van foto's II

Dit forum bevat aankondigingen en mededelingen van het slangenforum team. Neem altijd kennis van nieuwe onderwerpen.
[ Gebruikers richtlijnen ] [ Slangenforum banners ]
Forumregels
Het is niet altijd mogelijk om reacties te plaatsen. Als je de behoefte hebt om te reageren waar dit niet kan, kan je eventueel een privébericht naar Martijn verzenden.

Welk systeem heeft jouw voorkeur?

Foto album
5
26%
Foto als bijlage bij bericht
14
74%
 
Totaal aantal stemmen : 19
Beheerder
Avatar gebruiker
Waardering: 37
Heeft bedankt: 17
ID: 7
Berichten: 12480
Geregistreerd: 26 dec 2004 12:46
Woonplaats: Eindhoven
Land: Nederland

Up-loaden van foto's II

Berichtdoor Martijn » 25 sep 2005 11:53

Vervolg poll

Er gaat een foto systeem komen, en we gaan met z'n allen kijken wat het beste systeem is.

Toelichting:
Foto album: Overzichtelijk, zelf toevoegen aan bericht dmv. URL kopieëren

Bijlage bij bericht: [Attachement modification]
Foto kan als bijlage bij het bericht worden toegevoegd, link aanklikken om de foto
weer te geven. Ik onderzoek momenteel of er ook een mogelijkheid bestaat dat er gewoon een foto wordt weergegeven.
Laatst bijgewerkt door Martijn op 30 okt 2005 01:08, in totaal 1 keer bewerkt.
Met vriendelijke groet,
Martijn (Slangenforum beheerder)

Slangenforum - Passie voor slangen


DragonMaster
ID: 1

Berichtdoor DragonMaster » 25 sep 2005 12:14

Ik heb gekozen voor Foto als bijlage bij bericht zodat je niet de foto eerst op een internet-adres hoeft te zetten, maar gelijk kan up-loaden vanaf je computer, een fotoalbum heeft voor mij niet zo veel waarde.

epicrates
ID: 1

Berichtdoor epicrates » 25 sep 2005 13:02

Ik heb ook gekozen voor foto als bijlage maar dan wel dat je de foto meteen bij het bericht ziet. Dat is gewoon het fijnst en het makkelijkst. :D

epicrates
ID: 1

Berichtdoor epicrates » 25 sep 2005 13:05

Nou kom op mensen iedereen effe stemmen. Het is maar één klik met de muisknop. En het kan zo'n grote verbetering worden en extra waarde toevoegen aan dit forum. :D

(boidae)
ID: 1

Berichtdoor (boidae) » 25 sep 2005 13:24

als bijlage dat kan iedereen

Avatar gebruiker
Waardering: 0
Heeft bedankt: 0
ID: 213
Berichten: 2363
Geregistreerd: 10 aug 2005 21:10
Woonplaats: omgeving Nijmegen
Land: Nederland

Berichtdoor Leon H. » 30 sep 2005 23:48

epicrates schreef:Ik heb ook gekozen voor foto als bijlage maar dan wel dat je de foto meteen bij het bericht ziet. Dat is gewoon het fijnst en het makkelijkst. :D

Lijkt mij ook.

Leon

Avatar gebruiker
Waardering: 0
Heeft bedankt: 0
ID: 153
Berichten: 1145
Geregistreerd: 11 jun 2005 18:19
Woonplaats: Westerhaar
Land: Nederland

Berichtdoor Jesper » 01 okt 2005 10:45

als bijlage van een bericht lijkt me toch handiger :roll:
Heavens no, Hell yeah!


epicrates
ID: 1

Berichtdoor epicrates » 07 okt 2005 16:04

Nee want als je dan een foto wilt zien moet je weer die bijlage openen. En als het meteen in het bericht verschijnt net als nu dan is dat veel sneller en makkelijker.

Beheerder
Avatar gebruiker
Waardering: 37
Heeft bedankt: 17
ID: 7
Berichten: 12480
Geregistreerd: 26 dec 2004 12:46
Woonplaats: Eindhoven
Land: Nederland

Berichtdoor Martijn » 07 okt 2005 16:51

De foto zal zeer waarschijnlijk niet worden weergegeven, alleen via een link waar je dan op moet klikken. Zie het als een e-mail bijlage.
Met vriendelijke groet,
Martijn (Slangenforum beheerder)

Slangenforum - Passie voor slangen


Avatar gebruiker
Waardering: 0
Heeft bedankt: 0
ID: 175
Berichten: 413
Geregistreerd: 28 jun 2005 21:38
Woonplaats: Beverwijk
Land: Nederland

Berichtdoor freeflight » 08 okt 2005 10:30

lijkt me wel een nare oplossing...
ik word gek als ik steeds dingen moet openen.... mijn pc
heeft daar nog weleens moeite mee.Dus liever gewoon in
het bericht, werkt nu toch ook lekker?

kan het anders niet zo dat de mensen die het makkelijk vinden als bijlage dat doen en de anderen gewoon in het bericht zetten?
"you probably lit a candle too conspire and now youre house is caught on fire"- Shea Seger


epicrates
ID: 1

Berichtdoor epicrates » 26 okt 2005 15:20

Dat is wel heel omslachtig. Foto meteen in het bericht net als nu dat is het beste.

epicrates
ID: 1

Berichtdoor epicrates » 03 nov 2005 13:39

Ik zie nu wel dat er een album is maar ik zie hier niet echt het nut van in. Leuk gedaan en het ziet er goed uit. Maar meestal posten mensen foto's om hun verhaal duidelijk te maken en te laten zien waar ze het over hebben. Dat kan hier dus helemaal niet bij.
Ik vind het nu eerlijk gezegd en beetje amateuristisch. :(

Beheerder
Avatar gebruiker
Waardering: 37
Heeft bedankt: 17
ID: 7
Berichten: 12480
Geregistreerd: 26 dec 2004 12:46
Woonplaats: Eindhoven
Land: Nederland

Berichtdoor Martijn » 03 nov 2005 18:02

Het album of de situatie? De meeste mensen hebben gewoon een photobucket account dus er zullen weinig mensen last ervan hebben. Bijlage in het bericht is ook geen optie want dan moet je NOG op een link klikken. Heb je zelf een beter idee? :P Zoals ik al eerder ergens heb gezegd, ik ben nog bezig uit te zoeken of het bijlage bij bericht op de 1 of andere manier toch weergegeven kan worden...
Met vriendelijke groet,
Martijn (Slangenforum beheerder)

Slangenforum - Passie voor slangen


epicrates
ID: 1

Berichtdoor epicrates » 04 nov 2005 13:29

Ik dacht dat de bedoeling was dat je bijv een post deed in pythons en hier ging discussiëren. En dan zijn er altijd mensen die het niet snappen en foto's willen zien. Dan kun je de discussie dus versterken doormiddel van die foto's. Nu moet je dus een apart album maken en daar de foto's inzetten. Hierdoor nemen de discussies niet echt toe en zullen er ook niet meer mensen het forum gaan gebruiken. En zoals het nu is vreet het meer kb's dan dat je ze gewoon direct bij een onderwerp als bijv pythons zou kunnen uploaden. Dan zou je ook nog een max grootte aan de foto's kunnen stellen waardoor het nog minder ruimte vreet. Bijv 600*400 of zo. In plaats van 800*600. En dan zou je nog kunnen zeggen dat als een topic ouder is als 2 maanden dat de foto's automatisch worden verwijderd. Ook hierdoor blijft het binnen de perken. Maar goed dit is mijn mening en ik ben geen forum beheerder dus......... :)

epicrates
ID: 1

Berichtdoor epicrates » 04 nov 2005 13:32

In dat album kun je de foto's nu wel uploaden dat is wel enorm fijn. Alleen ik had het dan graag zoals hierboven staat gezien. Dat hebben de meeste forums en is gewoon het fijnste voor de gebruikers (klant). :D

Keer terug naar Mededelingen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 14 gasten

Reptielenforum