Follow Slangenforum on Instagram  Follow Slangenforum on Twitter  Follow Slangenforum on Facebook 

Forum slogan

Dit forum bevat aankondigingen en mededelingen van het slangenforum team. Neem altijd kennis van nieuwe onderwerpen.
[ Gebruikers richtlijnen ] [ Slangenforum banners ]
Forumregels
Het is niet altijd mogelijk om reacties te plaatsen. Als je de behoefte hebt om te reageren waar dit niet kan, kan je eventueel een privébericht naar Martijn verzenden.

Heeft dit forum een slogan nodig?

Jazeker
6
33%
Nee
3
17%
Maakt me helemaal niets uit
9
50%
 
Totaal aantal stemmen : 18
Avatar gebruiker
Waardering: 4
Heeft bedankt: 0
ID: 1308
Berichten: 20340
Geregistreerd: 14 mei 2007 13:57
Woonplaats: Stavenisse
Land: Nederland

Forum slogan

Berichtdoor seraph » 31 jul 2007 01:30

Zoals sommige mensen wellicht is opgevallen is het forum de laatste tijd flink aan het verranderen, het zichtbare begon met de nieuwe forumsoftware maar ook achter de schermen is men bezig met wat verranderingen.

Sommige dingen moeten verranderd worden, andere kunnen verranderd worden.

één van die dingen die kunnen is de huidige slogan van het forum, voor de mensen die denken "slogan? he wat nog nooit gezien!" dit kan kloppen. Deze gaat echter alweer een paar jaartjes mee enkel zie je hem tegenwoordig bijna nergens meer staan op het forum. Deze slogal luid als volgt: "Het enige echte slangenforum van de Benelux!".

Van deze slogan willen we eigenlijk af, maar zoals veel dingen heeft dit forum eigenljk ook een slogan nodig...Of toch niet?

Om deze vraag te beantwoorden hebben we dus jullie hulp nodig, vinden jullie dat het forum een slogan moet hebben? Je antwoord kun je middels de poll aangeven en eventuele opmerkingen erbij kunnen gewoon gepost worden .

Wellicht hebben jullie ook nog suggestief voor een goeie slogan? Deze mogen uiteraard ook zeker gepost worden!



Mvg, Seraph

Avatar gebruiker
Waardering: 4
Heeft bedankt: 0
ID: 1308
Berichten: 20340
Geregistreerd: 14 mei 2007 13:57
Woonplaats: Stavenisse
Land: Nederland

Re: Forum slogan

Berichtdoor seraph » 31 jul 2007 01:38

Zelf vind ik van wel, ik heb dus op jazeker gestemd.


Zal eens proberen uit te leggen waarom:

Ik vind dat een forum wel een slogan nodig heeft, en zeker een forum van het kaliber als deze. Deze slogan is daarna terug te vinden in het logo van het forum, op reclames van het forum, op affiches, stickers en al dit soort grappen. Dit staat mooi en kan enkel helpen voor de naamsbekendheid van het forum. Ik vind dus dat er een goede pakkende slogan moet komen voor het forum.

(heb nu al 3x gezegd dat ik van wel vind dus mijn mening is duidelijk dacht ik zo :mrgreen: )

Avatar gebruiker
Waardering: 0
Heeft bedankt: 0
ID: 213
Berichten: 2363
Geregistreerd: 10 aug 2005 21:10
Woonplaats: omgeving Nijmegen
Land: Nederland

Re: Forum slogan

Berichtdoor Leon H. » 31 jul 2007 10:09

Ik heb gestemd op 'maakt me helemaal niets uit' - een goede 'huisstijl' met logo, kleuren, mooi design is m.i. belangrijker (en dan natuurlijk hoe het forum beleefd en gebruikt wordt :) )
Ik denk bijvoorbeeld dat de GFX design afdeling zich éérst eens moet buigen over de header bovenaan: het is nu dat prachtige logo met dat prachtige lettertype... gewoon als bannertje op een standaard template geploft :cry:
Tegenwoordig is het natuurlijk wél zo dat je er niet meer onderuit kunt - alles en iedereen gebruikt een slogan. Het nieuwe kabinet, zelfs bij ons op school wordt elke vier, vijf jaar een nieuwe slogan bedacht: "Jenaplanschool [naam school] brengt de wereld dichterbij" 8)
Ik denk wel dat het een goede slogan moet zijn áls je er een gaat gebruiken...

Leon
"Wijsheid begint met verwondering"- Socrates
0.0.1 python regius nk 2005
- website: kaa-koningspython.tk (buiten werking)


Avatar gebruiker
Waardering: 4
Heeft bedankt: 0
ID: 1308
Berichten: 20340
Geregistreerd: 14 mei 2007 13:57
Woonplaats: Stavenisse
Land: Nederland

Re: Forum slogan

Berichtdoor seraph » 31 jul 2007 10:48

Leon H. schreef:Ik heb gestemd op 'maakt me helemaal niets uit' - een goede 'huisstijl' met logo, kleuren, mooi design is m.i. belangrijker (en dan natuurlijk hoe het forum beleefd en gebruikt wordt :) )
Ik denk bijvoorbeeld dat de GFX design afdeling zich éérst eens moet buigen over de header bovenaan: het is nu dat prachtige logo met dat prachtige lettertype... gewoon als bannertje op een standaard template geploft :cry:
Tegenwoordig is het natuurlijk wél zo dat je er niet meer onderuit kunt - alles en iedereen gebruikt een slogan. Het nieuwe kabinet, zelfs bij ons op school wordt elke vier, vijf jaar een nieuwe slogan bedacht: "Jenaplanschool [naam school] brengt de wereld dichterbij" 8)
Ik denk wel dat het een goede slogan moet zijn áls je er een gaat gebruiken...

Leon

Achter de schermen gebeurt er best veel Leon :P :wink:

Leuk toch dat je er over mee denkt!

En dat het een goeie moet zijn áls we er een gaat gebruiken vinden we ook, vandaar dit topic :)

bedankt iig :lol:

Avatar gebruiker
Waardering: 0
Heeft bedankt: 0
ID: 213
Berichten: 2363
Geregistreerd: 10 aug 2005 21:10
Woonplaats: omgeving Nijmegen
Land: Nederland

Re: Forum slogan

Berichtdoor Leon H. » 31 jul 2007 11:20

Seraph schreef:Achter de schermen gebeurt er best veel Leon :P :wink:

Oh, dat geloof ik best wel. Ik zie ook wel goede dingen veranderen, zowel in de forum software als in de lay-out (bijvoorbeeld die mooie avatars in de de stijl van het forum). Maar ik weet dat er bijvoorbeeld ook al héél lang wordt nagedacht over het aanpakken van de kennisbank/info-pagina's... en d'r is voor ons als 'gewone' gebruiker verder nog niks (zichtbaar, bedoel ik!) gebeurd. Ik denk dat ik gewoon te hard van stapel loop... :D :D

Leon
"Wijsheid begint met verwondering"- Socrates
0.0.1 python regius nk 2005
- website: kaa-koningspython.tk (buiten werking)


Avatar gebruiker
Waardering: 1
Heeft bedankt: 0
ID: 809
Berichten: 5372
Geregistreerd: 07 nov 2006 23:25
Land: Nederland

Re: Forum slogan

Berichtdoor Triggerd » 31 jul 2007 12:24

Leon H. schreef:
Seraph schreef:Achter de schermen gebeurt er best veel Leon :P :wink:

Oh, dat geloof ik best wel. Ik zie ook wel goede dingen veranderen, zowel in de forum software als in de lay-out (bijvoorbeeld die mooie avatars in de de stijl van het forum). Maar ik weet dat er bijvoorbeeld ook al héél lang wordt nagedacht over het aanpakken van de kennisbank/info-pagina's... en d'r is voor ons als 'gewone' gebruiker verder nog niks (zichtbaar, bedoel ik!) gebeurd. Ik denk dat ik gewoon te hard van stapel loop... :D :D

Leon


pff er wordt niet lang nagedacht over... er is gewoon veel werk aan... moet al die teksten opnieuw doorlezen en aanpassen waar nodig... daar gaat wel wat tijd inzitten.. en aangezien ik en rest ook nog een leven naast het forum hebben kan het soms lijken dat alles lang duurt.

ontopic

geen mening... ik vind alles best...
mijn slogan zou worden.
SF KICKS ASS
whahaha
mzzls triggerd
Hatred!!










Some of you were born into happiness and wealth
while some of us were born to a life of hell.
And some of us were lost and some of us were found
but most of us were beaten by life to the ground.

And I don't believe in your society.
While you partied and lived it up,
I've seen so many bleed.
I've seen so many bleed.



The sign in the road says we're going nowhere
but it's been plenty years since I cared.

I don't need nobody to save me.
So just walk away, oh yeah.
I know nobody can hear me.
There's nothing more I can say.



And maybe I'm you enemy.
So don't turn your back on me.
Soulless hatred.
I can feel it killing me...




You can rip my heart tonight!
Just gimme some truth.
'Cause all I want is the truth.
All I want is, all I need is...

I need somebody to save me.
But you walk away, oh yeah.
I need somebody to hear me.
There's nothing more I can say!


Avatar gebruiker
Waardering: 1
Heeft bedankt: 0
ID: 1012
Berichten: 3226
Geregistreerd: 29 jan 2007 02:38
Woonplaats: kortrijk
Land: België

Re: Forum slogan

Berichtdoor Korneel » 31 jul 2007 13:06

ik heb nee gestemd omdat ik niet vind dat het forum er 1 nodig heeft.
als je er wel 1 zou willen nemen moet je er rekening mee houden dat je het hele forum zou moeten kunnen proberen samen te vatten in 1 regeltje en denk niet dat dat zoon goed idee is
you know, shit happens


Waardering: 0
Heeft bedankt: 0
ID: 893
Berichten: 5658
Geregistreerd: 16 dec 2006 12:34
Woonplaats: Asse
Land: België

Re: Forum slogan

Berichtdoor svensegers99 » 31 jul 2007 17:58

maakt mij eigenlijk niks uit want ik schiet er persoonlijk niets mee op.Vanuit het oogpunt van de forumleiding zijn er natuurlijk wel voordelen dusja.Maarja vind maar eens een slogan :roll:

Avatar gebruiker
Waardering: 0
Heeft bedankt: 0
ID: 1211
Berichten: 15487
Geregistreerd: 01 apr 2007 21:41
Land: Nederland

Re: Forum slogan

Berichtdoor Motleydotnl » 01 aug 2007 17:27

mij maakt het ook niets uit.. tzou leuk zijn maar geen noodzaak!
Afbeelding

111,111,111 x 111,111,111 = 12,345,678,987,654,321


Avatar gebruiker
Waardering: 0
Heeft bedankt: 0
ID: 1049
Berichten: 3328
Geregistreerd: 09 feb 2007 10:13
Woonplaats: Amsterdam
Land: Nederland

Re: Forum slogan

Berichtdoor starline » 01 aug 2007 19:38

maakt mijn ook niet uit!!! :P
0.1.0 surinaamse roodstaart B.C.C
0.0.1 nicaragua lokatiteit B.C.I
1.0.0 python regius
2.6.8 pantherophis guttatus (morphs en wk)


Avatar gebruiker
Waardering: 4
Heeft bedankt: 0
ID: 1308
Berichten: 20340
Geregistreerd: 14 mei 2007 13:57
Woonplaats: Stavenisse
Land: Nederland

Re: Forum slogan

Berichtdoor seraph » 06 aug 2007 16:23

Iedereen die gestemd heeft: Bedankt :)

Nog meer mensen een mening? :roll:

Avatar gebruiker
Waardering: 6
Heeft bedankt: 0
ID: 778
Berichten: 7537
Geregistreerd: 08 okt 2006 14:33
Woonplaats: Nordhorn
Land: Duitsland

Re: Forum slogan

Berichtdoor daphne » 06 aug 2007 16:46

mij maakt het niks uit. Reden is vrij simpel. Als ik iemand verwijs naar dit forum zeg ik simpelweg ga maar naar slangenforum.com en dat is meer dan genoeg denk ik. Zo'n slogan is niet direct nodig, je zult er toch niet meer leden door werven. Het maakt niet uit of het het enige echte slangenforum is, dat zie je heus wel als je rond kijkt. En als je het er niet mee eens bent maakt zo'n slogan ook helemaal geen verschil daarin.
:clap: oh you so BIG :shock:


Avatar gebruiker
Waardering: 4
Heeft bedankt: 0
ID: 1308
Berichten: 20340
Geregistreerd: 14 mei 2007 13:57
Woonplaats: Stavenisse
Land: Nederland

Re: Forum slogan

Berichtdoor seraph » 06 aug 2007 16:50

daphne schreef:mij maakt het niks uit. Reden is vrij simpel. Als ik iemand verwijs naar dit forum zeg ik simpelweg ga maar naar slangenforum.com en dat is meer dan genoeg denk ik. Zo'n slogan is niet direct nodig, je zult er toch niet meer leden door werven. Het maakt niet uit of het het enige echte slangenforum is, dat zie je heus wel als je rond kijkt. En als je het er niet mee eens bent maakt zo'n slogan ook helemaal geen verschil daarin.

Je werft er idd geen leden mee, en het enige echte slangenforum...daarom willen we daar vanaf :lol:

Maar bedankt :)

Keer terug naar Mededelingen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 40 gasten

Reptielenforum