Follow Slangenforum on Instagram  Follow Slangenforum on Twitter  Follow Slangenforum on Facebook 

Probleem met Microsoft emailadressen

Dit forum bevat aankondigingen en mededelingen van het slangenforum team. Neem altijd kennis van nieuwe onderwerpen.
[ Gebruikers richtlijnen ] [ Slangenforum banners ]
Forumregels
Het is niet altijd mogelijk om reacties te plaatsen. Als je de behoefte hebt om te reageren waar dit niet kan, kan je eventueel een privébericht naar Martijn verzenden.
Beheerder
Avatar gebruiker
Waardering: 37
Heeft bedankt: 17
ID: 7
Berichten: 12480
Geregistreerd: 26 dec 2004 12:46
Woonplaats: Eindhoven
Land: Nederland

Probleem met Microsoft emailadressen

Berichtdoor Martijn » 21 apr 2016 22:24

Hallo allemaal,

Vanwege een probleem in de communicatie tussen onze server en de servers van Microsoft, ontvangen (nieuw) geregistreerde gebruikers momenteel geen emailberichten.
Het gaat hierbij ondermeer om emailadressen eindigend op:
@hotmail.com
@live.com .nl .be
@outlook.com

We proberen samen met Microsoft het probleem te lokaliseren en op te lossen. Onze excuses voor het ongemak.
Het gebruik van voorgenoemde adressen wordt tijdelijk afgeraden.

Indien je door dit probleem je account niet kan activeren adviseer ik je om een email sturen naar reptielen apenstaartje outlook punt com of stuur een privébericht naar ons op de Facebook pagina. We zullen je dan helpen om alsnog je account geactiveerd te krijgen.

Tot forums
Met vriendelijke groet,
Martijn (Slangenforum beheerder)

Slangenforum - Passie voor slangen


Waardering: 0
Heeft bedankt: 0
ID: 9282
Berichten: 13
Geregistreerd: 20 apr 2016 08:29
Woonplaats: Nieuwegein
Land: Nederland

Re: Probleem met Microsoft emailadressen

Berichtdoor rensemiddelbos » 22 apr 2016 11:21

Lastige problemen zijn dat altijd! Mocht je hulp nodig hebben dan hoor ik het graag. Ik ben zelf it beheerder en kan een delisting voor je aanvragen.

Zal ik daarnaast de spaminess van je server even voor je testen en tips geven over hoe dit in de toekomst is te voorkomen?
1.0.0 - Thamnophis Marcianus - King Bob
1.0.0 - Thamnophis Eques Cuitzeoensis - Scottie


Keer terug naar Mededelingen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Apple [Bot] en 46 gasten

Reptielenforum