Follow Slangenforum on Instagram  Follow Slangenforum on Twitter  Follow Slangenforum on Facebook 

Verdien waardering voor je forumbijdrages

Dit forum bevat aankondigingen en mededelingen van het slangenforum team. Neem altijd kennis van nieuwe onderwerpen.
[ Gebruikers richtlijnen ] [ Slangenforum banners ]
Forumregels
Het is niet altijd mogelijk om reacties te plaatsen. Als je de behoefte hebt om te reageren waar dit niet kan, kan je eventueel een privébericht naar Martijn verzenden.
Beheerder
Avatar gebruiker
Waardering: 37
Heeft bedankt: 17
ID: 7
Berichten: 12480
Geregistreerd: 26 dec 2004 12:46
Woonplaats: Eindhoven
Land: Nederland

Verdien waardering voor je forumbijdrages

Berichtdoor Martijn » 22 dec 2013 22:06

Verdien waardering voor je forumbijdrages

Hallo,

Bedankt voor je deelname aan het Slangenforum. Op de vooravond van onze negende verjaardag introduceren we met gepaste trots een nieuwe forumfunctionaliteit:
Het waarderings- of reputatiesysteem.
Dit systeem is bedoeld om gebruikers te stimuleren en te waarderen voor nuttige, informatieve en behulpzame forumberichten. Tevens zal het gemakkelijker zijn om in te schatten aan welke reacties op hulpvragen meer waarde kan worden gehecht.

Hoe werkt het?
Als je van mening bent dat iemand je op een positieve manier goed geholpen heeft, of nuttige dan wel leerzame informatie met je heeft gedeeld, kan je de auteur hiervoor bedanken door je waardering te geven. Voor de auteur is het fijn om waardering te ontvangen voor de genomen moeite voor het bericht. Tevens werkt dat stimulerend en competitief en zullen meer mensen hun best doen om anderen zo goed mogelijk te helpen.
Je kan de auteur van een bericht bedanken middels het duim icoon dat rechtsboven in forumberichten naast de citeerknop heden is verschenen.
thanks-example.png

Onder het onderschrift zal te zien zijn dat jij en eventueel ook andere gebruikers de auteur hebben bedankt, tesamen met een 'rating' in percentages. Het percentage van 100% is niet vast en is gelijk aan het best gewaardeerde bericht. Gewaardeerde berichten, evenals gebruikers die hebben bedankt of waardering hebben ontvangen, zijn in te zien via twee nieuwe pagina's. Bovenaan het forum zijn hiervoor twee knoppen toegevoegd die je leiden naar de toplijst of waarderingslijst. Indien je een profiel bekijkt kan je ook aldaar de waarderingshistorie terugvinden en - indien gewenst - de betreffende berichten raadplegen.

Vind ik leuk, +1, mee eens
Het systeem is nadrukkelijk niet bedoeld om alleen aan te geven of je iets leuk vind of het ergens mee eens bent. Ook niet om te trollen. Bij het geringste vermoeden van onjuist gebruik of zelfs misbruik, kan je het recht op het gebruik van het systeem verliezen. Waarmee samenhangend ook al je opgebouwde waardering.

Kinderziektes
Hoewel ik mijn best heb gedaan om het systeem goed en juist te laten functioneren, kan er in dit beginstadium nog een onvolkomenheid voorkomen. Mocht je onverhoopt een onvolkomenheid tegenkomen, dan zou ik het waarderen als je er melding van maakt middels een reactie hieronder of een privébericht. In verband met de tweetaligheid van dit forum heb ik gewerkt met taalbestanden. Ondanks mijn zorgvuldigheid kan het voorkomen dat bepaalde termen - die vaak op meerdere plaatsen in gebruik zijn - ongeschikt blijken, of er kunnen zelfs kromme zinnen voorkomen. Mocht je een vreemde woordkronkel tegenkomen dan hoor ik dat uiteraard ook graag van je.

Dit was het voor nu, bedankt voor je aandacht. :)
Je hebt geen permissies om de bijlage(n)) in dit bericht te zien.
Met vriendelijke groet,
Martijn (Slangenforum beheerder)

Slangenforum - Passie voor slangen


Beheerder
Avatar gebruiker
Waardering: 37
Heeft bedankt: 17
ID: 7
Berichten: 12480
Geregistreerd: 26 dec 2004 12:46
Woonplaats: Eindhoven
Land: Nederland

Re: Verdien waardering voor je forumbijdrages

Berichtdoor Martijn » 22 dec 2013 22:33

Deze functionaliteit is ook beschikbaar in de app. Als je een bericht selecteert, verschijnt het duimpje. :)

Sent from my LT26i using Tapatalk
Je hebt geen permissies om de bijlage(n)) in dit bericht te zien.
Met vriendelijke groet,
Martijn (Slangenforum beheerder)

Slangenforum - Passie voor slangen


Keer terug naar Mededelingen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 42 gasten

Reptielenforum