Follow Slangenforum on Instagram  Follow Slangenforum on Twitter  Follow Slangenforum on Facebook 

Hoe houden we het gezellig!

Dit forum bevat aankondigingen en mededelingen van het slangenforum team. Neem altijd kennis van nieuwe onderwerpen.
[ Gebruikers richtlijnen ] [ Slangenforum banners ]
Forumregels
Het is niet altijd mogelijk om reacties te plaatsen. Als je de behoefte hebt om te reageren waar dit niet kan, kan je eventueel een privébericht naar Martijn verzenden.

Het is aan jullie! Wat moet er gebeuren?

Veplicht registreren
7
21%
Zeer streng beheer (waarschuwen + sneller bannen)
7
21%
Verplicht registeren & strenger beheer
18
55%
Laten zoals het nu is
1
3%
 
Totaal aantal stemmen : 33
Unknown User
ID: 1

Berichtdoor Unknown User » 05 mei 2005 02:00

mij boeit het in eerste instantie niet zo veel allemaal.

heb me hier destijds aangemeld om zonder anoniem te blijven joog eens even goed de waarheid te kunnen zeggen na zn blabla verhalen over zn liefde voor dieren e.d.

sindsdien het forum gemeden maar nu onlangs hier wel wat actiever als eigenlijk enige nederlandstalige reptielenforum als gast zijnde. probeer me oppervlakkig te houden in onderlinge conflicten tussen mensen en hou daarbij mijn mening voor me om me er niet in te mengen.

sfeerbepalers hou je op ieder forum en ben er zelf een kei in (geweest? ;) ). of je mensen een account geeft of zonder extra poespas (pm berichten,profiel etc). van de meeste gasten (zeker diegene die met naam genoemd worden inc mezelf) is een mailadres bekend en ip uiteraard ook dus de waarschuwing kan via de mail (desnoods in betreffende topic open en bloot online) en de blokkade op ip. regeltje invoeren dat de eerste blokkade een week duurt, de tweede een maand en de derde pertinent en probleem lijkt me opgelost ;)


de verplichting om lid te worden van een forum weerhoudt mij bij het gros, gooi mn mail niet te grabbel en wens verder met betrefend forum weinig te maken willen te hebben, afgezien van een bijdrage op een in mijn ogen virtueel prikbord/messageboard.

vind de mail die ik ontvangen heb zeer slordig aangezien ik officieel als gast zijnde geen mail hoor te krijgen, anderzijds als gast zijnde niet eens kan (en wil) stemmen of erover mee denken en discussiëren. t interesseert me gewoon niet.

indien er besloten wordt dat inschrijving als lid verplicht wordt, voel ik een opgelegde verplichting. me voor het blok gezet: lid worden of oprotten. draai dan voor mn eigen gemoedsrust de boel om ook al zullen jullie me wellicht kunnen missen als kiespijn, maar vertik het gewoon.

succes met de beslissing en discussie maar ik reageer in dit topic niet verder aangezien mijn onderbouwde en duidelijk omschreven mening/standpunt hierboven uiteen gezet is :shock:

desiree
ID: 1

Berichtdoor desiree » 05 mei 2005 02:25

lullig voor menig ander maar ben het toch enigsinds met je eens.

Ik hoop dat het niet nodig is om verplicht registreren in te voeren en dat meen ik serieus

Waardering: 0
Heeft bedankt: 0
ID: 71
Berichten: 9
Geregistreerd: 09 maart 2005 11:33
Woonplaats: leusden

Berichtdoor annelies » 05 mei 2005 07:21

Ik zit nu al een poosje op dit forum, meestal om info op te doen voor mijn slangen, als ik geen reactie op een onderwerp wil geven log ik mij meestal niet in en lees effe snel wat er allemaal op staat.
Als je het aanmelden gaat verplichten gaat dat dus niet meer, dan ben ik minder snel geneigd om effe snel op dit forum te gaan kijken.
Ik laat niet zo snel iets van mij horen op een forum maar in dit geval wil ik toch even reageren, dat ik het erg jammer vind dat het zo ver heeft moeten komen.

Annelies

Unknown User
ID: 1

Berichtdoor Unknown User » 05 mei 2005 11:09

ik vind wel als er een topic is moet het wel over die ene topic gaan en niet erug gaan afwijken iets afwijken vind ik hoort er bij maar op het laatst gaat het nergens meer over

open dan een nieuw topic

ik heb trouwens voor verplicht registreren en strenger beheer

rutger
ID: 1

Berichtdoor rutger » 05 mei 2005 17:05

boidae schreef:
rutger schreef:HEt is in mijn ogen niet mere dan normaal dat je je even aanmeld voordat je actief deel gaat nemen op een forum. Zodoende is het bij een ieder waar je mee in discussie gaat bekend met wie ze nu eigenlijk te maken hebben. En daarnaast scherpt het een mogelijkheid voor de mods/beheerder van het forum om een eventuele rotzooizoeker een waarscuwing of zelfs een ban te kunnen geven.

Mijn keuze is dan ook registreren en strenger optreden.



Groet Rutger

plaats altijd mijn naam dan weten ze met wie ze te doen hebben en iemand blokken of mailen kan ook via z`n ip nummer dus waat heb jet dan over en als ik een forum zou willen verpesten log ik toch via duitse server in krijg je elke dag nieuw ip nummer en ben je echt niet te achterhalen. maar daarvoor ben ik hier niet heb ook al aangegeven waarom ik mij niet aanmeld martijn heeft mijn mail dus als hij mij wil waarschuwen kan hij dit desnoods persoonlijk doen .(net als die grappenmakers die mij al die virussen nu sturen heb goede scan dus )



Waarom quote je mij? Ik heb je met de reactie die ik heb gegeven niet persoonlijk aangevallen en ik heb er helemaal niemand mee bedoelt.
Dit is gewoon puur zoals ik het zie en ik beleef.

Unknown User
ID: 1

Berichtdoor Unknown User » 05 mei 2005 17:25

voel me allerminst aangevallen maar gezien het een open forum is hoef ik mij niet aan te melden hoeft ook niet want ik ben niet bang mijn naam te plaatsen vergeet het ook zelden. quote jou omdat jij de suggestie wekt dat je alleen dan kunt zien met wie je te maken hebt en dat is dus niet zo.

rutger
ID: 1

Berichtdoor rutger » 05 mei 2005 20:25

boidae schreef:voel me allerminst aangevallen maar gezien het een open forum is hoef ik mij niet aan te melden hoeft ook niet want ik ben niet bang mijn naam te plaatsen vergeet het ook zelden. quote jou omdat jij de suggestie wekt dat je alleen dan kunt zien met wie je te maken hebt en dat is dus niet zo.



ah oke, thanks!

Waardering: 0
Heeft bedankt: 0
ID: 129
Berichten: 14
Geregistreerd: 03 mei 2005 18:29
Land: Engeland

Sneller & Strenger..

Berichtdoor Shavaba » 05 mei 2005 20:58

:D Beter meteen laten registreren want dat weet je tenminste zeker dat ze niet zo snel komen om geintjes te maken enzo.. De jeugd van tegenwoordig is niet meer zo energievol om meteen te registreren.. (hahah zeg ik als 18-jarige!) :lol:

Groetjes, Sharon

Unknown User
ID: 1

Berichtdoor Unknown User » 05 mei 2005 21:02

bullshit aangezien de toegankelijkheid van het forum los staat van het al dan niet lid zijn.

Unknown User
ID: 1

Berichtdoor Unknown User » 05 mei 2005 22:25

Ivan schreef:bullshit aangezien de toegankelijkheid van het forum los staat van het al dan niet lid zijn.


Idd, maar dat kan wel veranderd worden, de meeste fora kan je niets zonder registratie.

Unknown User
ID: 1

Berichtdoor Unknown User » 05 mei 2005 22:27

annelies schreef:Ik zit nu al een poosje op dit forum, meestal om info op te doen voor mijn slangen, als ik geen reactie op een onderwerp wil geven log ik mij meestal niet in


Inloggen kan automatisch ivm onthoud-optie.

Avatar gebruiker
Waardering: 0
Heeft bedankt: 0
ID: 106
Berichten: 2614
Geregistreerd: 21 apr 2005 18:31
Woonplaats: Zoelen
Land: Nederland

Berichtdoor Miranda de K. » 05 mei 2005 22:34

Bij mij niet. Hoef niet telkens m'n naam en wachtwoord in te voeren, maar moet wel op Inloggen drukken.

Beheerder
Avatar gebruiker
Waardering: 37
Heeft bedankt: 17
ID: 7
Berichten: 12480
Geregistreerd: 26 dec 2004 12:46
Woonplaats: Eindhoven
Land: Nederland

Berichtdoor Martijn » 05 mei 2005 22:36

Ja dat kan ook als je je OS daarvoor hebt ingesteld. Dan onthoud deze je login naam en w8woord. Dat staat er elke keer al als je wil inloggen. En dan is 1 klik voldoende. Werkt ook als je het onthouden-vakje aanvinkt...
Met vriendelijke groet,
Martijn (Slangenforum beheerder)

Slangenforum - Passie voor slangen


Unknown User
ID: 1

Re: Hoe houden we het gezellig!

Berichtdoor Unknown User » 06 mei 2005 09:55

Webmaster schreef:
Stem op de poll en geef een toelichting op je stem.

De uitkomst zal bepalend zijn voor de toekomst van dit forum.



uitkomst van de poll is inmiddels wel duidelijk, het gros wil strenger beheer en verplichte registratie. ik ga dit forum verlaten. succes verder en veel plezier toegewenst; 1 galbak minder ;)

Waardering: 0
Heeft bedankt: 0
ID: 56
Berichten: 13
Geregistreerd: 05 maart 2005 13:17
Woonplaats: alphen aan den rijn

Berichtdoor boompie » 06 mei 2005 13:07

streng beheer,geen waarschuwing, gelijk bannen. mensen verplichten te registreren heeft geen zin, aangezien je dan alsnog alles kan zeggen.ik hoop ook dat de mensen die "verplicht registreren" hebben gekozen dit begrijpen.
0.1 corallus caninus
0.1 boa constrictor constrictor pastel
1.0 boa constrictor imperator
1.0 boa c.c. guyana
0.1 boa c.c. suri

ik spoor niet?!? jij bent gewoonweg te simpel om mijn spoor te volgen!!


VorigeVolgende

Keer terug naar Mededelingen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 100 gasten

Reptielenforum