Follow Slangenforum on Instagram  Follow Slangenforum on Twitter  Follow Slangenforum on Facebook 

Hoe houden we het gezellig!

Dit forum bevat aankondigingen en mededelingen van het slangenforum team. Neem altijd kennis van nieuwe onderwerpen.
[ Gebruikers richtlijnen ] [ Slangenforum banners ]
Forumregels
Het is niet altijd mogelijk om reacties te plaatsen. Als je de behoefte hebt om te reageren waar dit niet kan, kan je eventueel een privébericht naar Martijn verzenden.

Het is aan jullie! Wat moet er gebeuren?

Veplicht registreren
7
21%
Zeer streng beheer (waarschuwen + sneller bannen)
7
21%
Verplicht registeren & strenger beheer
18
55%
Laten zoals het nu is
1
3%
 
Totaal aantal stemmen : 33
Waardering: 0
Heeft bedankt: 0
ID: 117
Berichten: 10
Geregistreerd: 22 apr 2005 21:35
Woonplaats: noord brabant

houd het gezellig en informatief

Berichtdoor python » 06 mei 2005 15:20

hoi ben er een poosje af geweest maar zag de mail van het forum.
heb al eerder de opmerking gemaakt dat het niet de bedoeling is om elkaar af te zeiken.die mensen heb je al genoeg.
laten we gewoon zorgen dat we een leuke groep krijgen die ervaring en informatie met elkaar kunnen delen en gezellig kunnen ouwehoeren over onze hobby.
geregistreerd of niet als iedereen positief met elkaar omgaat moet dit naar mijn idee niet uitmaken.
wel vind ik dat dit samengaat en dat mensen die het verpesten van dit forum geweert moeten worden.
dus beastmaster boidea enz vind ik ook een aanwinst als ze hun steentje bijdragen.
ook al zouden ze zich niet aanmelden.

Waardering: 0
Heeft bedankt: 0
ID: 117
Berichten: 10
Geregistreerd: 22 apr 2005 21:35
Woonplaats: noord brabant

houd het gezellig en informatief

Berichtdoor python » 06 mei 2005 15:20

hoi ben er een poosje af geweest maar zag de mail van het forum.
heb al eerder de opmerking gemaakt dat het niet de bedoeling is om elkaar af te zeiken.die mensen heb je al genoeg.
laten we gewoon zorgen dat we een leuke groep krijgen die ervaring en informatie met elkaar kunnen delen en gezellig kunnen ouwehoeren over onze hobby.
geregistreerd of niet als iedereen positief met elkaar omgaat moet dit naar mijn idee niet uitmaken.
wel vind ik dat dit samengaat en dat mensen die het verpesten van dit forum geweert moeten worden.
dus beastmaster boidea enz vind ik ook een aanwinst als ze hun steentje bijdragen.
ook al zouden ze zich niet aanmelden.

Waardering: 0
Heeft bedankt: 0
ID: 124
Berichten: 30
Geregistreerd: 27 apr 2005 17:09

Berichtdoor eryx » 06 mei 2005 15:27

idd gewoon gezellig houden en elkaar helpen en als je denk dat iemand iets verkeerd doet met zen dieren ofzo kan je dat ook vriendelijk zeggen en gewoon zeggen wat volgens jou beter is.
Opbouwende kritiek is geen probleem maar niet heeft er wat aan als iedereen elkaar zit af te zeiken

Unknown User
ID: 1

Berichtdoor Unknown User » 06 mei 2005 17:13

Kujira schreef:
Ivan schreef:bullshit aangezien de toegankelijkheid van het forum los staat van het al dan niet lid zijn.


Idd, maar dat kan wel veranderd worden, de meeste fora kan je niets zonder registratie.

hoe kan het dan heb jij je wel aangemeld dan bij jou staat immers ook gast

Beheerder
Avatar gebruiker
Waardering: 37
Heeft bedankt: 17
ID: 7
Berichten: 12480
Geregistreerd: 26 dec 2004 12:46
Woonplaats: Eindhoven
Land: Nederland

Berichtdoor Martijn » 06 mei 2005 17:31

Kujira is geen lid meer van het forum.
Met vriendelijke groet,
Martijn (Slangenforum beheerder)

Slangenforum - Passie voor slangen


Waardering: 0
Heeft bedankt: 0
ID: 96
Berichten: 318
Geregistreerd: 31 maart 2005 06:45

Berichtdoor kornelis » 09 mei 2005 18:41

Hallo allen,

Ik denk dat ik vrij mild ben in deze, maar ik geloof dat ik eindelijk een beetje bijval krijg van Python. Laten we het houden zoals het is en leren van deze drie pagina's aan meningen.

Geef het nog een kans. Dan behouden we ook wat meer expertiese in huis.

Daarnaast ben ik het eens met de mening van een voorganer die zei dat je ook wel openlijk mag waarschuwen op het forum.

Ik weet dat het niet bijster democraties over komt, maar doe wat jullie nodig achten. Als ik de menigen zo lees kun je uitkomsten van de poll wel enigsinds nuancren.

Groeten, Kornelis

desiree
ID: 1

Berichtdoor desiree » 24 jun 2005 08:05

kunnen we deze sluiten?

angelika
ID: 1

Berichtdoor angelika » 24 jun 2005 10:21

gaan jullie nu de poll volgen of blijft het zoals het is?

Beheerder
Avatar gebruiker
Waardering: 37
Heeft bedankt: 17
ID: 7
Berichten: 12480
Geregistreerd: 26 dec 2004 12:46
Woonplaats: Eindhoven
Land: Nederland

Berichtdoor Martijn » 24 jun 2005 22:19

Het strenger beheer gaat tot op heden prima en daarom nemen we vooralsnog geen andere maatregelen. Met andere woorden: we laten het zo. De uitslag geeft ons wel een goed beeld van eventuele maatregelen die hopelijk niet noodzakelijk hoeven te zijn in de toekomst.
Met vriendelijke groet,
Martijn (Slangenforum beheerder)

Slangenforum - Passie voor slangen


Waardering: 0
Heeft bedankt: 0
ID: 76
Berichten: 502
Geregistreerd: 12 maart 2005 13:04
Woonplaats: Enschede

Berichtdoor Kilaguni » 25 jun 2005 20:30

Nieuwe poll Gaan we de oude sluiten :P
:D Zoo

Berlin :D


Waardering: 0
Heeft bedankt: 0
ID: 9
Berichten: 77
Geregistreerd: 10 jan 2005 22:06
Woonplaats: Horst

.....

Berichtdoor bullsnake » 26 jun 2005 21:59

Ik ben zelf voor registreren.
Ook ik kan geen goede rede bedenken waarom je je niet zou registreren.
Als je toch van plan bent om normaal te posten zie ik het probleem niet.
Het valt me wel op als je zo,n onderwerp aankaart dat het toch weer hoog opgenomen word en heftigere reactie,s met zich mee brengt.
Ik heb zelf ook een site met een forum.Maar die ga ik hoogstwaarschijnijk afmelden.En mijn gasten dit forum aanraden.
Ik ben hier meer als op mijn eigen forum.
mijn mening is ,,met respect voor elkaar,en commetaar met een knipoog,en je komt een heel end voor een goed forum.

desiree
ID: 1

Berichtdoor desiree » 27 jun 2005 07:28

ik kan begrijpen dat je voor registratie bent maaaar er zijn hier gasten op het forum die GEEN mail willen hebben van het slangenforum en pm etjes ieder zijn eigen mening van de vaste gasten hebben wij als admins WEL het email adres in het bezit EN kunnen in bepaalde situaties ook geband worden omdat het IP nummer bij ons bekend is plus dat de vaste gasten ALTIJD met dezelfde naam reageren en niet steeds met een andere naam of het bericht nou positief of negatief is de vaste gasten hebben zich ook gewoon braaf voorgesteld in "effe voorstelen"

ook maakt het voor nieuwe leden veel aantrekelijker om zich aan te melden aangezien ze de kans hebben om eerst het gehele forum "in de gaten te houden" en om te kijken hoe deze in de groep word opgenomen bijvoorbeeld

enne bedankt voor het compliment :wink: als je hier meer zit dan op je eigen forum tja :roll: zegt toch iets over de sfeer hé :twisted:

meningen zijn hetzelfde wat dat betreft en dat hebben ze hier ook met hier en daar wat uitzonderingen daargelaten maar das overal en als je streven een leuk gezelling en behulpzaam forum is dan komt dat er ook

Waardering: 0
Heeft bedankt: 0
ID: 9
Berichten: 77
Geregistreerd: 10 jan 2005 22:06
Woonplaats: Horst

....

Berichtdoor bullsnake » 27 jun 2005 08:35

hoi.
hihihihh,nee hoor,de sfeer is heel goed op mijn forum.Zeeer goed zelfd.
Maar te weinig gasten.
Ik zou het heel jammer vinden als ik mijn forum ging sluiten.
Daarom weet ik het ook niet zeker.
Ik zal het eens voorstellen om hierheen te komen.
Ik beheer heel graag het forum dat ik heb. Ik heb alle tijd,en vind het leuk dingen uit te zoeken als ik het zelf niet weet.
Maar het is jammer genoeg een klein vast klupje dat we nu hebben.
Maar we zaullen zien.

desiree
ID: 1

Re: ....

Berichtdoor desiree » 27 jun 2005 08:46

bullsnake schreef:hoi.
hihihihh,nee hoor,de sfeer is heel goed op mijn forum.Zeeer goed zelfd.
Maar te weinig gasten.
Ik zou het heel jammer vinden als ik mijn forum ging sluiten.
Daarom weet ik het ook niet zeker.
Ik zal het eens voorstellen om hierheen te komen.
Ik beheer heel graag het forum dat ik heb. Ik heb alle tijd,en vind het leuk dingen uit te zoeken als ik het zelf niet weet.
Maar het is jammer genoeg een klein vast klupje dat we nu hebben.
Maar we zaullen zien.


ik bedoel ook niet dat de sfeer niet goed is daar maar de de sfeer zo goed is hier :P

Vorige

Keer terug naar Mededelingen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 39 gasten

Reptielenforum