Follow Slangenforum on Instagram  Follow Slangenforum on Twitter  Follow Slangenforum on Facebook 

Aankondiging werkzaamheden

Dit forum bevat aankondigingen en mededelingen van het slangenforum team. Neem altijd kennis van nieuwe onderwerpen.
[ Gebruikers richtlijnen ] [ Slangenforum banners ]
Forumregels
Het is niet altijd mogelijk om reacties te plaatsen. Als je de behoefte hebt om te reageren waar dit niet kan, kan je eventueel een privébericht naar Martijn verzenden.
Beheerder
Avatar gebruiker
Waardering: 37
Heeft bedankt: 17
ID: 7
Berichten: 12480
Geregistreerd: 26 dec 2004 12:46
Woonplaats: Eindhoven
Land: Nederland

Aankondiging werkzaamheden

Berichtdoor Martijn » 27 jun 2010 16:26

Hallo allemaal,

Op de meeting bleek dat het een aantal mensen niet was ontgaan dat er op het RF een mededeling staat met een aankondiging van werkzaamheden die mogelijk voor beperkte overlast kan zorgen. De vraag of dat ook voor SF zo is moest ik positief beantwoorden. De mededeling moest ik nog plaatsen, dus bij deze.

In de periode van week 26 en 27 (28 juni t/m 11 juli) en de daarop volgende weken ga ik me bezighouden met werkzaamheden welke de bereikbaarheid van het forum tijdelijk negatief kan beïnvloeden. De werkzaamheden hebben betrekking op zowel de forumsoftware, het design (uiterlijk) als nieuwe functies. Overigens gaat het forum er niet veel anders uit zien, er wordt vooral onder de motorkap gesleuteld en de zichtbare veranderingen zullen beperkt zijn.

Zoals gezegd is het mogelijk dat het forum soms enkele minuten of een uur niet bereikbaar is, maar dat zal zoveel mogelijk beperkt worden tot rustige momenten. Ook is het mogelijk dat bepaalde functies tijdelijk uitgeschakeld worden ten behoeve van de werkzaamheden.

Mocht het forum onbereikbaar zijn, dan zie je een melding in beeld. Op dat moment kan je nog terecht op het reptielenforum, maar natuurlijk ook op de zgn. sociale netwerksites waar we actief zijn, zoals hyves, facebook en twitter.

Kortom er is kans op een beetje hinder, maar daar komt weer wat voor terug. De overlast probeer ik tot een minimum te beperken.
Met vriendelijke groet,
Martijn (Slangenforum beheerder)

Slangenforum - Passie voor slangen


Waardering: 0
Heeft bedankt: 0
ID: 2114
Berichten: 6237
Geregistreerd: 31 maart 2008 11:21
Land: Nederland

Re: Aankondiging werkzaamheden

Berichtdoor Peter S » 27 jun 2010 22:21

Naadje, dat word afkicken, al is het maar voor een paar minuten...
Never forgive, never forget...


Avatar gebruiker
Waardering: 0
Heeft bedankt: 0
ID: 4288
Berichten: 535
Geregistreerd: 09 jan 2010 17:08
Woonplaats: Almere
Land: Nederland

Re: Aankondiging werkzaamheden

Berichtdoor Snakes » 28 jun 2010 01:30

:stupid:
Afbeelding

1.0. Python regius wildkleur nk '09
0.1. Python regius mojave nk '09
1.0. Python regius bumblebee nk '10
En 6 katten.

(¯`v´¯)
`*.¸.*´
¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•.....


Waardering: 0
Heeft bedankt: 0
ID: 3238
Berichten: 108
Geregistreerd: 24 apr 2009 16:21
Land: Nederland

Re: Aankondiging werkzaamheden

Berichtdoor sportvisser » 28 jun 2010 09:01

Inderdaad dat is jammer ,ik zit nu vrij vaak op het forum ingelogd of niet .
Zit nm thuis met mijn been en wat is er nu leuker dan je dag te vullen dan hier , ik kan toch niets anders.

Keer terug naar Mededelingen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 54 gasten

Reptielenforum