Follow Slangenforum on Instagram  Follow Slangenforum on Twitter  Follow Slangenforum on Facebook 

Nieuwe indeling

Dit forum bevat aankondigingen en mededelingen van het slangenforum team. Neem altijd kennis van nieuwe onderwerpen.
[ Gebruikers richtlijnen ] [ Slangenforum banners ]
Forumregels
Het is niet altijd mogelijk om reacties te plaatsen. Als je de behoefte hebt om te reageren waar dit niet kan, kan je eventueel een privébericht naar Martijn verzenden.
Waardering: 0
Heeft bedankt: 0
ID: 2114
Berichten: 6237
Geregistreerd: 31 maart 2008 11:21
Land: Nederland

Re: Nieuwe indeling

Berichtdoor Peter S » 01 sep 2009 12:59

Oh.. even terzijde.. die nieuwe indeling merk ik niks van.. ik klik toch alleen maar op "Actieve onderwerpen" :mrgreen:

dus al gooit Martijn het hele forum ondersteboven.. zolang de "Actieve onderwerpen-knop" niet verplaatst merk ik er toch niks van :mrgreen:
Never forgive, never forget...


Verbannen
Waardering: 0
Heeft bedankt: 0
ID: 2138
Berichten: 2040
Geregistreerd: 08 apr 2008 00:41
Woonplaats: Wildervank
Land: Nederland

Re: Nieuwe indeling

Berichtdoor autist » 01 sep 2009 13:03

Woest schreef: De een stelt ' intelligente vragen' waar hele leuke topics uit ontstaan, en de ander vraagt of hij z'n regius bij z'n cavia in kan zetten.


hehehe deze vond ik grappig...

eabele.

Waardering: 0
Heeft bedankt: 0
ID: 2114
Berichten: 6237
Geregistreerd: 31 maart 2008 11:21
Land: Nederland

Re: Nieuwe indeling

Berichtdoor Peter S » 01 sep 2009 13:10

Ja, vooral omdat regiussen en cavia's niet samengaan.. Regiussen en veeltepelmuizen gaat veel beter :twisted:
Never forgive, never forget...


Avatar gebruiker
Waardering: 0
Heeft bedankt: 0
ID: 3711
Berichten: 285
Geregistreerd: 22 aug 2009 17:13
Woonplaats: Doetinchem
Land: Nederland

Re: Nieuwe indeling

Berichtdoor Tivoli » 01 sep 2009 13:14

Peter S schreef:Oh.. even terzijde.. die nieuwe indeling merk ik niks van.. ik klik toch alleen maar op "Actieve onderwerpen" :mrgreen:

dus al gooit Martijn het hele forum ondersteboven.. zolang de "Actieve onderwerpen-knop" niet verplaatst merk ik er toch niks van :mrgreen:

:stupid:
● 0.1 P.g.g Missing Black nk '09 : Nevada
● 0.1 P.g.g Snow nk '09 : Dakota


Vorige

Keer terug naar Mededelingen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 45 gasten

Reptielenforum