Follow Slangenforum on Instagram  Follow Slangenforum on Twitter  Follow Slangenforum on Facebook 

sub-site van het slangenforum.

Dit forum bevat aankondigingen en mededelingen van het slangenforum team. Neem altijd kennis van nieuwe onderwerpen.
[ Gebruikers richtlijnen ] [ Slangenforum banners ]
Forumregels
Het is niet altijd mogelijk om reacties te plaatsen. Als je de behoefte hebt om te reageren waar dit niet kan, kan je eventueel een privébericht naar Martijn verzenden.
epicrates
ID: 1

sub-site van het slangenforum.

Berichtdoor epicrates » 04 mei 2006 18:37

Hallo allemaal,

Een aantal weken terug kreeg ik van school een opdracht om een simpele website te maken. Aangezien ik gek ben van slangen zoals iedereen hier wilde ik daar een site over maken. Na een aantal uren typen had ik een site in elkaar zitten. Die heb ik toen naar martijn opgestuurd. Maar omdat hij met frontpage was gemaakt kreeg ik van Martijn een mailtje terug dat er veel fouten in zaten. Hij stelde toen voor dat hij de site wel zou willen verbeteren omdat hij het een goede site vond voor de beginnende slangenhouder of mensen die willen beginnen. Wij kunnen ze dan doorlinken naar de site. :idea:
In dit geval is het een sub-site van het slangenforum geworden met de naam:
http://www.beginners.slangenforum.com :!: Het kan ook zonder www.
Er staan nog geen plaatjes op de site. Mss heeft één van jullie wat mooie foto's die hij ter beschikking wil stellen. Alvast bedankt. :wink:
Stuur deze dan naar Martijn toe.

Dus zijn er beginnende mensen op het forum of mensen die willen beginnen link ze dan eenvoudig door naar http://www.beginners.slangenforum.com :!: dat scheelt een hoop uitleg.
Eventuele onduidelijkheden kun je ze dan later nog altijd uitleggen. :wink:
Laat hier ook even weten wat je ervan vindt.
Ik vind het in ieder geval een mooie verrijking voor het forum waardoor we hopelijk nog meer gezellige mensen zullen aantrekken. :D

MVG Epicrates.

Avatar gebruiker
Waardering: 0
Heeft bedankt: 0
ID: 213
Berichten: 2363
Geregistreerd: 10 aug 2005 21:10
Woonplaats: omgeving Nijmegen
Land: Nederland

Berichtdoor Leon H. » 05 mei 2006 18:16

Hoi Epicrates,

Als het een sub-site is van het slangenforum, dan zou ik ook een beetje in dezelfde kleuren blijven: dat donkerblauw bijvoorbeeld vervangen door donkergroen.

Er moet natuurlijk wel nog veel informatie op? Denk bijvoorbeeld aan typische beginnersvraagstukken als 'mijn slang krijgt rare oogjes' (vervellen), 'mijn slang poept raar' (urine) en meer van dat soort zaken.

Omdat de rattenslang een echte beginnersslang is, zou ik hier ook wat meer info van op zetten - een zeer uitgebreide (zie de beginnersvraagstukken hierboven) caresheet bijvoorbeeld.

Oh ja - als je foto's nodig hebt - je mag ze wel van mijn site plukken als je er iets aan hebt: http://home.hetnet.nl/mr_8/120/l.houtvast/slang

groeten en veel succes ermee,

Leon

P.S.: de wallpapers en de kleurplaten op mijn site heb ik 'geleend' :wink: , dus die kun je niet zomaar op je site zetten
"Wijsheid begint met verwondering"- Socrates
0.0.1 python regius nk 2005
- website: kaa-koningspython.tk (buiten werking)


epicrates
ID: 1

Berichtdoor epicrates » 05 mei 2006 18:35

Martij heeft de site voor me in elkaar gezet en dus ook de kleruen. Mss kan hij daar iets meer over zeggen. Qua al die vragen over vervellen en ontlasting die kunnen ze hier ook stellen. Het is echt een kleine site met basis info zodat ze een goede start kunnen maken.
Toch bedankt voor de tips. :wink:

Beheerder
Avatar gebruiker
Waardering: 37
Heeft bedankt: 17
ID: 7
Berichten: 12480
Geregistreerd: 26 dec 2004 12:46
Woonplaats: Eindhoven
Land: Nederland

Berichtdoor Martijn » 05 mei 2006 18:58

Het is een fluitje van een cent om die kleur slangenforum-groen te maken.
Dus epicrates, als je dat wil verander ik dat wel. :)
Met vriendelijke groet,
Martijn (Slangenforum beheerder)

Slangenforum - Passie voor slangen


epicrates
ID: 1

Berichtdoor epicrates » 06 mei 2006 08:52

Van mij mag je Martij. Het sluit wel beter bij het forum aan. Dan wordt het echt één geheel.

Avatar gebruiker
Waardering: 0
Heeft bedankt: 0
ID: 175
Berichten: 413
Geregistreerd: 28 jun 2005 21:38
Woonplaats: Beverwijk
Land: Nederland

Berichtdoor freeflight » 06 mei 2006 09:16

geweldig idee trouwens
"you probably lit a candle too conspire and now youre house is caught on fire"- Shea Seger


Beheerder
Avatar gebruiker
Waardering: 37
Heeft bedankt: 17
ID: 7
Berichten: 12480
Geregistreerd: 26 dec 2004 12:46
Woonplaats: Eindhoven
Land: Nederland

Berichtdoor Martijn » 04 jun 2006 12:52

Beginners is in mei 143 keer bekeken :)
Met vriendelijke groet,
Martijn (Slangenforum beheerder)

Slangenforum - Passie voor slangen


Keer terug naar Mededelingen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 63 gasten

Reptielenforum