Follow Slangenforum on Instagram  Follow Slangenforum on Twitter  Follow Slangenforum on Facebook 

ANTI-SPAM

Dit forum bevat aankondigingen en mededelingen van het slangenforum team. Neem altijd kennis van nieuwe onderwerpen.
[ Gebruikers richtlijnen ] [ Slangenforum banners ]
Forumregels
Het is niet altijd mogelijk om reacties te plaatsen. Als je de behoefte hebt om te reageren waar dit niet kan, kan je eventueel een privébericht naar Martijn verzenden.
Waardering: 0
Heeft bedankt: 0
ID: 282
Berichten: 103
Geregistreerd: 31 okt 2005 08:47
Woonplaats: ;s-hertogenbosch

Berichtdoor peerke » 16 dec 2005 18:48

Ik ben bang voor het laatste
Peerke

Extreme snakefreak


(boidae)
ID: 1

Berichtdoor (boidae) » 18 dec 2005 18:29

krijg nu ook heel veel rommel via m`n gewone mail adres hebben jullie daar ook last van?

Waardering: 0
Heeft bedankt: 0
ID: 282
Berichten: 103
Geregistreerd: 31 okt 2005 08:47
Woonplaats: ;s-hertogenbosch

Berichtdoor peerke » 18 dec 2005 19:45

Dat kan nie via dit komen.
Wat hier actief is is echt een forumbot.

Die kan niks met mails te maken hebben
Peerke

Extreme snakefreak


Beheerder
Avatar gebruiker
Waardering: 37
Heeft bedankt: 17
ID: 7
Berichten: 12480
Geregistreerd: 26 dec 2004 12:46
Woonplaats: Eindhoven
Land: Nederland

Berichtdoor Martijn » 19 dec 2005 22:09

En zo sprak wijze peerke 8)
Spam-mail kan idd rond deze tijd erger zijn dan normaal wegens kerst ;)

En voor de duidelijkheid: Spam gepost op dit forum heeft in geen geval invloed op de gegevens, bijv. e-mail adressen. Deze zijn beveiligd opgeslagen :)
Met vriendelijke groet,
Martijn (Slangenforum beheerder)

Slangenforum - Passie voor slangen


epicrates
ID: 1

Berichtdoor epicrates » 21 dec 2005 16:43

Boidae zet avg free idition virusscanner op je pc. Die houdt echt alles tegen. Ik raad mensen met norton deze er ook op zetten want norton laat gewoon alles door glippen. En met scannen pakt norton ook een hoop niet. AVG werkt echt heel goed en gooit zo allee virussen van je pc. Zet er dan nog effe hitman pro op (ook gratis te downloaden) en al je spam en spyware is ook weg.
Ik weet dat er een hoop mensen norton hebben maar dit is echt een slechte scanner.

P.s. ik heb eigenlijk niks tegen dat inloggen. Doe maar. Op andere forums moet je ook inloggen dus waarom zouden we dat hier ook niet doen. En verplicht registreren is ook wel een goed idee. Als je echt iets te vertellen hebt dan moeten die 5min registreren ook geen probleem zijn.

desiree
ID: 1

Berichtdoor desiree » 21 dec 2005 16:53

geef effe de linken van de sites waar je het kan downloaden dan kan iemand zoals ik (pc en internet gestoord ) er ook aankomen :roll:

Beheerder
Avatar gebruiker
Waardering: 37
Heeft bedankt: 17
ID: 7
Berichten: 12480
Geregistreerd: 26 dec 2004 12:46
Woonplaats: Eindhoven
Land: Nederland

Berichtdoor Martijn » 21 dec 2005 18:09

Ik weet niet of Anke en boidae dat zo leuk vinden epicrates.
Boidae z'n pc heeft een tik en volgens zijn zeggen lukt het inloggen niet altijd,
en Anke is een gast die regelmatig wat post.
Echter neem ik geen partij.
De oorspronkelijke bedoeling was ongeregistreerd kunnen posten...
En registreren vrijblijvend.
Verplicht registreren heeft zeker grote voordelen.
Maarja ik denk dat we deze discussie al eens eerder hebben gehad, niet? :roll: :wink:

En over de spam..:

*fluistert: het lijkt voorbij te zijn... zeg 't maar niet te hard ;)*
Met vriendelijke groet,
Martijn (Slangenforum beheerder)

Slangenforum - Passie voor slangen


Avatar gebruiker
Waardering: 0
Heeft bedankt: 0
ID: 298
Berichten: 285
Geregistreerd: 23 nov 2005 22:54
Woonplaats: Brielle
Land: Nederland

Berichtdoor Saskia1982 » 22 dec 2005 18:40

Het lijkt wel te heersen, op een forum waar ik mod ben was het ook niet verplicht om je eerst te registreren en ook dat forum werd overspoelt met spam.
Toen het opliep tot ruim 100 van die berichten per dag hebben ze toch maar ingesteld dat alleen geregistreerde mensen kunnen posten..

Beheerder
Avatar gebruiker
Waardering: 37
Heeft bedankt: 17
ID: 7
Berichten: 12480
Geregistreerd: 26 dec 2004 12:46
Woonplaats: Eindhoven
Land: Nederland

Berichtdoor Martijn » 22 dec 2005 18:45

Gelukkig was het hier niet 'zo' erg, maar toch al gauw in de tientallen per dag..
Met vriendelijke groet,
Martijn (Slangenforum beheerder)

Slangenforum - Passie voor slangen


Avatar gebruiker
Waardering: 0
Heeft bedankt: 0
ID: 298
Berichten: 285
Geregistreerd: 23 nov 2005 22:54
Woonplaats: Brielle
Land: Nederland

Berichtdoor Saskia1982 » 22 dec 2005 18:50

Persoonlijk vind ik registreren niet zo erg, heb al iets te vaak mee gemaakt dat er anders mensen op mijn naam dingen posten die ik nooit zou posten..
Registreren is maar 5 minuten werk ;)

Waardering: 0
Heeft bedankt: 0
ID: 407
Berichten: 631
Geregistreerd: 19 maart 2006 20:25

Berichtdoor Aniet » 20 sep 2006 06:36

Zag net weer zo'n advertentie staan.... waardeloos dat jullie er hier zoveel last van hebben.... Ik heb een mogelijke tip in de Ideeenbus gezet... misschien kunnen julluie daar iets mee :)
Grtz Aniet

Behandel de mens zoals je zelf ook behandeld wil worden...


Avatar gebruiker
Waardering: 4
Heeft bedankt: 0
ID: 178
Berichten: 15499
Geregistreerd: 02 jul 2005 16:28
Land: Nederland

Berichtdoor boidae » 20 sep 2006 12:47

Anita&Gert schreef: Zag net weer zo'n advertentie staan.... waardeloos dat jullie er hier zoveel last van hebben.... Ik heb een mogelijke tip in de Ideeenbus gezet... misschien kunnen julluie daar iets mee :)


dr zijn hier niet de hele dag moderators aanwezig als er spam staat word deze so snel mogelijk verwijderd,er word dus wel wat aan gedaan .WAARDELOOS is het dat je er niet bij verteld waar het staat.
je hebt pas echt een handycap als je niet toegeeft er een te hebben
elke seconde die je bezig bent met het verleden gaat af van je toekomst

If you talk to God, you're religious.
If God talks to you, you're psychotic...
Afbeelding[/hokje]


Waardering: 0
Heeft bedankt: 0
ID: 407
Berichten: 631
Geregistreerd: 19 maart 2006 20:25

Berichtdoor Aniet » 20 sep 2006 13:46

boidae schreef:
Anita&Gert schreef: Zag net weer zo'n advertentie staan.... waardeloos dat jullie er hier zoveel last van hebben.... Ik heb een mogelijke tip in de Ideeenbus gezet... misschien kunnen julluie daar iets mee :)


dr zijn hier niet de hele dag moderators aanwezig als er spam staat word deze so snel mogelijk verwijderd,er word dus wel wat aan gedaan .WAARDELOOS is het dat je er niet bij verteld waar het staat.


Hmm... je hoeft je niet meteen aangevallen te voelen.. Ik zeg alleen maar Waardeloos voor jullie !! Ik kan me namelijk goed voorstellen dat Jullie jezelf er aan ergeren omdat een prettig forum hierdoor verstoord word. De enige reden dat ik dit plaatste, was omdat ik het ROT vind voor jullie dat dit fijne forum hierdoor verstoord word. Jammer dat mijn stukje hierboven zo uit zijn verband gerukt word!!

Ik verwacht ook niet dat er de hele dag Mods aanwezig zijn, en als je mijn tekst terugleest zie je dat ook nergens staan. Jouw zin : " er word dus wel wat aan gedaan" is een verdediging op een aanval die er niet eens was !! Misschien vind je het waardeloos dat ik niet melde waar de advertentie stond, maar mijn ervaring (na een paar dagen hier) is dat deze altijd snel verwijderd worden. Vind het dus niet nodig om als een oud zeikwijf pmmetjes te gaan sturen over een spambot. Het volgende is wel een aanval : Omdat ik het hier een prettig forum vind/vond (denk daar nu nog evenover na) heb ik puur om te helpen een tip in de ideeenbus gezet, daar is helemaal niet (nu inmiddels wel door Martijn) op gereageert !! Deze tip stond daar al voordat ik bovenstaande bericht plaatste. Het is wel typerend dat daar dan geen reactie op kwam van jou (deze was ook positief als hulp bedoeld) en dat je wel meent dat je mij nu aan moet vallen op iets dat ook positief bedoeld was.

Ik hoop dat dit een misverstand was... en dat je gewoon weer net even te snel hebt gelezen... en voorbarige conclusies trekt.

Blijf je achter je onzorgvuldig gekozen woorden staan... ook geen probleem... no hard feelings... laten we elkander dan gewoon met rust laten, en ervoor zorgen dat de sfeer hier gewoon behouden blijft.

Grtz Aniet
Grtz Aniet

Behandel de mens zoals je zelf ook behandeld wil worden...


desiree
ID: 1

Berichtdoor desiree » 20 sep 2006 15:02

ik denk niet dat Boidae dit zo bedoeld heeft aniet,

moet wel zeggen dat als je spam ziet staan en je ziet 1 van de mod's of admin's
dat je dat even meld mocht dezee niet zijn opgevallen :wink:

Waardering: 0
Heeft bedankt: 0
ID: 407
Berichten: 631
Geregistreerd: 19 maart 2006 20:25

Berichtdoor Aniet » 20 sep 2006 15:36

desiree schreef:ik denk niet dat Boidae dit zo bedoeld heeft aniet,

moet wel zeggen dat als je spam ziet staan en je ziet 1 van de mod's of admin's
dat je dat even meld mocht dezee niet zijn opgevallen :wink:


Niet bedoeld... misschien... maar wel zo geschreven ;)

Ik zag vanmorgen om even na 07.00 uur de spambot advertentie staan, in de loop van de morgen was deze er al weer af..... Vandaar dat ik dacht : Misschien is een tip wel welkom... Helaas... zal de volgende keer twee keer nadenken voordat ik iets plaats...

Tnx voor je reactie :)
Grtz Aniet

Behandel de mens zoals je zelf ook behandeld wil worden...


VorigeVolgende

Keer terug naar Mededelingen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 46 gasten

Reptielenforum