Follow Slangenforum on Instagram  Follow Slangenforum on Twitter  Follow Slangenforum on Facebook 

Storing met Gmail + wachtrij toegangscontrole

Dit forum bevat aankondigingen en mededelingen van het slangenforum team. Neem altijd kennis van nieuwe onderwerpen.
[ Gebruikers richtlijnen ] [ Slangenforum banners ]
Forumregels
Het is niet altijd mogelijk om reacties te plaatsen. Als je de behoefte hebt om te reageren waar dit niet kan, kan je eventueel een privébericht naar Martijn verzenden.
Beheerder
Avatar gebruiker
Waardering: 37
Heeft bedankt: 17
ID: 7
Berichten: 12480
Geregistreerd: 26 dec 2004 12:46
Woonplaats: Eindhoven
Land: Nederland

Storing met Gmail + wachtrij toegangscontrole

Berichtdoor Martijn » 24 okt 2020 19:05

Hallo allemaal,

Vanwege een storing in de verbinding met Gmail ontvang je mogelijk geen email van het forum. Het is aanbevolen om zolang deze storing duurt, indien mogelijk, een ander adres in te stellen. In het geval je de toegang tot je account bent verloren, kan je bij een Gmailadres mogelijk geen nieuw wachtwoord aanvragen. Omdat de oorzaak van de storing grotendeels bij een externe partij ligt, is het onbekend wanneer de storing verholpen kan zijn. De ervaring leert dat het lang kan duren. Emailverkeer naar Microsoft en Apple maildiensten, evenals andere maildiensten zoals van je eigen provider, ondervinden geen hinder van deze storing. Als je de toegang tot je account bent verloren, kan je contact opnemen via onderstaande methodes.

Vanwege een gekraakte anti-spambot registratiemethode staan er op dit moment een kleine dertigduizend voorstelberichten en spamberichten ter goedkeuring voor toegang tot het forum in de wachtrij. Dit probleem heb ik begin deze maand verholpen. Het spreekt voor zich dat het enige tijd gaat duren voordat ik door deze berg berichten heen ben geworsteld. Excuses voor het eventuele ongemak. Mocht je dit bericht lezen en nog geen toegang hebben tot het forum, dan kan je informatie inwinnen via DM via mijn instagram account martijn.peters of via een email naar mppeindhoven @penstaartje hotmail puntje com. Het kan enige tijd duren voordat ik reageer, ik werk in de maritieme sector.

Bedankt voor je aandacht, tot ziens op het forum! :)
Met vriendelijke groet,
Martijn (Slangenforum beheerder)

Slangenforum - Passie voor slangen


Avatar gebruiker
Waardering: 0
Heeft bedankt: 1
ID: 9978
Berichten: 209
Geregistreerd: 16 aug 2017 08:58
Woonplaats: Mook
Land: Nederland

Re: Storing met Gmail + wachtrij toegangscontrole

Berichtdoor Boa Mambo » 30 okt 2020 17:22

Als eens gedacht aan hulp bij het beheer als je zelf niet altijd bereikbaar bent? #opensollicitatie :P

Beheerder
Avatar gebruiker
Waardering: 37
Heeft bedankt: 17
ID: 7
Berichten: 12480
Geregistreerd: 26 dec 2004 12:46
Woonplaats: Eindhoven
Land: Nederland

Re: Storing met Gmail + wachtrij toegangscontrole

Berichtdoor Martijn » 11 maart 2021 23:32

Boa Mambo schreef:Als eens gedacht aan hulp bij het beheer als je zelf niet altijd bereikbaar bent? #opensollicitatie :P


Jawel... Maar ik had niet gedacht dat er nog iemand zich betrokken zou voelen om mee te helpen. :mrgreen: Dank daarvoor. :dank: Ik moet eerst een 'beetje' puinruimen... Maar in de tussentijd mag je gerust een pb sturen mocht je nog interesse hebben.

Update Gmail
De problemen met Gmail zijn inmiddels verholpen.
Met vriendelijke groet,
Martijn (Slangenforum beheerder)

Slangenforum - Passie voor slangen


Beheerder
Avatar gebruiker
Waardering: 37
Heeft bedankt: 17
ID: 7
Berichten: 12480
Geregistreerd: 26 dec 2004 12:46
Woonplaats: Eindhoven
Land: Nederland

Re: Storing met Gmail + wachtrij toegangscontrole

Berichtdoor Martijn » 15 maart 2021 15:36

Nog meer bots de deur uit geschopt...
Marthaorath, Santosvor, CedrickPauch, Marinaroealel, unclefukerK, WilliamPaync, ZobbyCot, Sew, Rubendut, PreateItashek, AlinaBom, Raymordguend, KevenPi, DerikOi, Davinsed, AldenGok, KeganEl, Jerodoret, DamianNeise, irenapozzina, DJCecilViort, ThomasDek, KennethRop, MarianaCaria, MainkraftQat, Joshuanem, klimovSwome, Intinkaliense, chesterib4, MichaelIonib

In totaal zijn er inmiddels al tienduizenden voorstelberichten (spamberichten) afgekeurd.

Het zal nog enige tijd duren voor de achterstanden zijn ingelopen.
Met vriendelijke groet,
Martijn (Slangenforum beheerder)

Slangenforum - Passie voor slangen


Avatar gebruiker
Waardering: 30
Heeft bedankt: 5
ID: 6040
Berichten: 584
Geregistreerd: 03 sep 2012 22:47
Woonplaats: Essen
Land: België

Re: Storing met Gmail + wachtrij toegangscontrole

Berichtdoor Rozano » 16 maart 2021 13:20

Als je nog wat hulp kunt gebruiken met alle voorstelberichten , ik wil hier ook wel een oogje mee in het zeil houden net als het reptielenforum als je dat wil.
Boa constrictor - Boa imperator - Corallus Hortulanus
Python regius - Morelia spilota variegata - Morelia spilota Cheynei - Morelia spilota Mcdowelli - Morelia viridis - Aspidites melanocephalus - Aspidites ramsayi
Pituophis catenifer affinis - Lampropeltis Alterna Blairi - Lampropeltis mexicana thayeri - Heterodon nasicus


Beheerder
Avatar gebruiker
Waardering: 37
Heeft bedankt: 17
ID: 7
Berichten: 12480
Geregistreerd: 26 dec 2004 12:46
Woonplaats: Eindhoven
Land: Nederland

Re: Storing met Gmail + wachtrij toegangscontrole

Berichtdoor Martijn » 16 maart 2021 15:16

Bedankt voor je aanbod Rozano. :dank:
Er zijn ongeveer 500 leden die nog geen toegang hebben. :shock:
Zodra ik de grootste rommel heb opgeruimd zal ik alles in orde maken. :duim2:
Met vriendelijke groet,
Martijn (Slangenforum beheerder)

Slangenforum - Passie voor slangen


Keer terug naar Mededelingen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 63 gasten

Reptielenforum